Direktlänk till inlägg 13 juni 2009

Bloggen en form av terapi......

Av Yvonne Söder - 13 juni 2009 21:33

Sitter som bekant ensam med en massa djur i Värmland, då känns det skönt att få använda tangentbordet för jag ORKAR inte prata om det som händer runt oss nu! Det känns som ett vacum i huvudet. Jag har kollat att alla djur har mat och vatten och släppt in och ut hundar men inte mer.....finns ingen ork idag.

I morgon bitti åker jag till Alunda för att hämta hundar och barnbarn och tar dem med mig ner hit. Då lär det bli full rulle ett tag med en 3,5 åring som har i genomsnitt 250 frågor/dag. *ler* hon är inne i "varför" perioden.

Här blandar jag en brygd som jag skickar via telepati till svärsonen Jon så han repar sig och överlever!

Det är faktiskt där vi står nu!


En brygd med: massor av energi, kärlek och omtanke.




 
 
Susie

Susie

13 juni 2009 21:57

Tänker på dig och de dina...
Hoppas och tror att allt går bra!
Kram/Susie

http://www.esslex.se

 
Maria

Maria

13 juni 2009 22:04

Hej Yvonne!
Jag åker över till Malin imorrn vid 10 tiden och går promenad med hundarna så dom är rastade när du kommer.
Många kramar Maria

http://littlem.just.nu

 
Ingen bild

Yvonne S

13 juni 2009 23:01

Kanon Maria! tack det underlättar om de är lite trötta för resan till Värmland.
Tack!

 
Sara

Sara

14 juni 2009 00:26

Jag anade att någonting inte var riktigt bra när Malin inte skrivit i sin blogg.. Blir så hemskt ledsen av att läsa här att mina aningar stämde.
Jag tänker på er och håller tummarna riktigt hårt för Jon.

http://hezzy.bloggagratis.se

 
Scrollan

Scrollan

14 juni 2009 13:35

Sänder en stor bloggkram till dig, hoppas du hittar styrkan att komma genom det här svåra och att det kommer gå bra för svärsonen.

Kram Scrollan

http://scrollan.bloggagratis.se

 
Cilla

Cilla

14 juni 2009 20:48

Hejsan!!
Jag antar att du fått full rulle där nere nu?! Skönt att Nathalie har världens bästa mormor och att Malin verkligen har världens bästa mamma! Tror inte att det finns någon bättre! Men det vet du ju redan att jag tycker! Jag har ju bett om att få ha dig till mamma oxå!
Hoppas att ni får det mysigt och att det går bra med alla hundarna!
Love Cilla

http://cillalindblad.bloggagratis.se

 
Mia

Mia

14 juni 2009 23:05

Sänder alla mina varmaste håll-om-mig-hårt-släpp-inte-taget till dig och hela familjen, dotter, svärson, barnbarn - håll ut, släpp inte taget! Kramar i mängd från oss här hemma!

http://www.fredthevov.blogg.se

 
Ingen bild

Lotta mittemot

15 juni 2009 00:13

Ojojoj...Fyfan hur livet kan ruska om en!
Jag grät i bilen hela vägen till jobbet idag Yvonne..för Jons, Din, Malins och lilla Nathalies skull. Jag är djupt ledsen att detta händer er och jag förstår er känsla av
total maktlöshet!
Står nästan inte ut när jag tänker på Malin..hon måste ju vara alldeles livrädd..

Jag ska tänka varmt på er utan uppehåll tills faran är över..

Kram Lotta



Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Yvonne Söder - 12 april 2011 20:53

Är en supersöt lite Dp.valp! Hon är så duktig, går ut och kissar och bajsar.... Så är det snöfritt och inte 25 minusgrader ute.... lättare då! Men...... jag skulle mer än gärna se att hon fick en ny familj att flytta till.... Snart! Som tur är ha...

Av Yvonne Söder - 8 april 2011 22:19


Ja, mina kära vänner...... vad ska jag säga..... Ni som känner mig vet att jag inte alltid är rumsren, precis som mina hundar, men jag bara måste!   Inte var dejtingsidorna som jag trodde i alla fall. Vet egentligen inte vad jag förväntade mig me...

Av Yvonne Söder - 7 april 2011 11:45


Inget jag strävar efter att erfara men nu sitter jag här..... Men en osåld valp! Lite is i magen är bra att ha... jag har laddat med ett helt isberg kan jag säga. Jag VET att man ska räkna med detta men när jag väl sitter här ser jag sommaren med...

Av Yvonne Söder - 21 mars 2011 22:24


Det sköter de själva om de är Dv.pinscher.....   Jag har suttit här på kontoret (valprummet) och ska gå ut i köket och sätta på lite kaffe.... DÄR är ALLA hundarna! Pia, Bodil, Sigge (dv.schnauzer på besök) och valparna!!! Spånskivan som är för d...

Av Yvonne Söder - 10 mars 2011 21:54


och jag tror jag har fått till det? Idag flyttade Prinsessan av Norge "Mimmi" till Sala på prov. Jens har skickat bild och mail där de ligger alla i hans soffa och myser. Han har en Schäfer också. Inte var det nåt problem för Mimmi som är van vid s...

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< Juni 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards