Alla inlägg den 12 juni 2009

Av Yvonne Söder - 12 juni 2009 15:57

Som de flesta av Er vet vid det här laget opererades min svärson för ett komplicerat hjärtfel i går. Sent på eftermiddagen fick vi veta att det hade gått mycket bra och han var under omständigheterna pigg men lite sluddrig och illamående. I morse vaknade jag av telefonen här nere i Värmland, jag trodde att någon skulle svara men det var ju bara jag här...... När jag kom upp ur dimman var det Malin (dottern) som berättade att Jon fått en stroke under natten och var halvsides förlamad och kunde inte tala...

VAD är det för mening med det Gud?  *gråter igen* Kom inte med en massa klyschor, utan svara på frågan:

-Varför ska vi alla och framförallt Jon gå igenom detta?

Jag som gick ur kyrkan 1970 när jag fyllde 18 år har idag varit in i den lilla kyrkan här nere och frågat varför? och om han finns vill jag att han ska hela Jon.

Det är bara sååååååå tungt! På söndag har jag fixat hund/häst/valp/marsvin/kanin/höns/fårvakt här och åker till Alunda och hämtar lillan och hundarna så Malin kan vara hos Jon så mycket som HAN vill.

Ring eller messa inte Malin är ni snälla! Vi vet vilka som tänker på oss i den här svåra stunden och vi hör av oss när något förändras.

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< Juni 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards