Direktlänk till inlägg 10 mars 2011

Lugnet har lagt sig.......

Av Yvonne Söder - 10 mars 2011 21:54

och jag tror jag har fått till det?

Idag flyttade Prinsessan av Norge "Mimmi" till Sala på prov. Jens har skickat bild och mail där de ligger alla i hans soffa och myser. Han har en Schäfer också. Inte var det nåt problem för Mimmi som är van vid stora hundar.....

Känns huuuuur bra som helst.

Nu är det bara Pia och Bodil hemma.... och vad det är lugnt....

Dessutom när jag åker på "Dejtlunch" mooooaaaahhhh i morgon ska jag kika in till Gunnars och köpa ett antiskällhalsband. Jag fick prova ett som min väninna hade köpt där i veckan.... SUVERÄNT! Litet och smidigt på en pinne!

Det känns lugnt och skönt här hemma och ingen gör inne!

The leader of the pack is back.....

Dags för kudden, och jag fortsätter att skriva av mig här och sänder ett tack till Er som verkligen är ett stöd och bollplank utan fördömande och förmanande!

  

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Yvonne Söder - 12 april 2011 20:53

Är en supersöt lite Dp.valp! Hon är så duktig, går ut och kissar och bajsar.... Så är det snöfritt och inte 25 minusgrader ute.... lättare då! Men...... jag skulle mer än gärna se att hon fick en ny familj att flytta till.... Snart! Som tur är ha...

Av Yvonne Söder - 8 april 2011 22:19


Ja, mina kära vänner...... vad ska jag säga..... Ni som känner mig vet att jag inte alltid är rumsren, precis som mina hundar, men jag bara måste!   Inte var dejtingsidorna som jag trodde i alla fall. Vet egentligen inte vad jag förväntade mig me...

Av Yvonne Söder - 7 april 2011 11:45


Inget jag strävar efter att erfara men nu sitter jag här..... Men en osåld valp! Lite is i magen är bra att ha... jag har laddat med ett helt isberg kan jag säga. Jag VET att man ska räkna med detta men när jag väl sitter här ser jag sommaren med...

Av Yvonne Söder - 21 mars 2011 22:24


Det sköter de själva om de är Dv.pinscher.....   Jag har suttit här på kontoret (valprummet) och ska gå ut i köket och sätta på lite kaffe.... DÄR är ALLA hundarna! Pia, Bodil, Sigge (dv.schnauzer på besök) och valparna!!! Spånskivan som är för d...

Av Yvonne Söder - 5 mars 2011 22:24


näe inte vet jag om jag vill leva i hundrade år men.... lite till i alla fall. Jag fyller 49 i morgon.... hahaha gick ni inte på det? Det är 59 så klart. Med tanke på vilken uppvaktning jag får på dejtingsidorna är detta inget att skämmas för.......

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards