Alla inlägg den 21 juni 2009

Av Yvonne Söder - 21 juni 2009 20:44

Morgonen börjar med att Elsa vaknar 04.30 och ska ut, matte blir galen! GÅ OCH LÄGG DIG! Och det gör Elsa en lite stund, men hon SKA ut. 05 masar sig matte äntligen ur sängen och går ner och släpper ut Elsa. Jag ligger lugnt kvar under duntäcket.

Vi somnar om och vaknar 07.30 då tycker tom jag att det är ok att gå upp. När vi kommer ner låter det som om matte börjar gråta.... Ella har skitit i stora hallen och när vi kommer ner kliver Jim i det och går vidare på hallmattan... När vi kommer in till valparna har de läst Kristinehamns tidningen, VÄLDIGT NOGA! Typ ALLA smånotiser. *smile*

I nästa hall har Sting skitit....då trodde jag matte skulle få spel, alltså ni vet sånt där spel som kallas tuppjuck!

Hon lugnar sig ganska snart efter en stor balja kaffe och lite av de där pillren som hon brukar ta. Oavsett vin dagen innan alltså.

På eftermiddagen kommer tösen som bor hemma, (14 år) på att det finns pinnekläder kvar efter pinnen Pytte..

Jag blundar och låtsas att jag inte finns, för de skrattar läppen av sig.... Inte kul alls, tycker jag. Dessutom pratar matte i telefonen och beskriver mig och skrattar ännu mer....

Dagens rapport om Jon är fortfarande stabilt men oförändrat. Lillan är nu hemma och ska börja dagis i morgon, det blir nog bra för henne.

F-n lika bra att gå och lägga sig..... och låtsas att man inte finns. Hare bra, vi hörs i morgon men då får matte skriva så jag slipper vara till åtlöje....


Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< Juni 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards