Alla inlägg den 7 juni 2009

Av Yvonne Söder - 7 juni 2009 21:51

Ja, men varför inte? Min bästis Sussie! Vi har bestämt att vi ska vara systrar, hahaha och jag blir storasyster! Det är jag van vid! Vi är mer lika än "riktiga" systrar någonsin kunde vara utom möjligtvis enäggstvillingar......

Välkommen in i våran familj! Vi är så glada för det!


Natti natti syrran!

ps jag får inte glömma att jag även har en "bror", Hilmer! ds

Av Yvonne Söder - 7 juni 2009 21:10

Så fort kan det gå när man har kul! I lördags var vi som sagt på Bakluckan, KALLT! Jag hade klätt mig i lager på lager, linne, polojumper, tröja, vinterjacka, långkalsonger! Den 6:e juni? Vi sålde hyfsat och hade tur att det inte regnade? *ler*


För en vecka sedan hade jag bestämt med min systerdotter att jag skulle komma och hälsa på för både hon och hennes dotter fyller år den 10:e juni så vi hade bestämt att träffas i dag söndag. Jag skulle ha med Nathalie och Tindra hennes kusiner och jag såg fram emot att få de förevigade på bild. Vi har inte setts på över ett år! Men de valde att åkte till landet istället...... jag blev så ledsen, men vem tycker synd om mig för det? *suckar* 

Men jag kan bara säga att de gick miste om en blomma att ha på balkongen, hemstickade raggsockor, egenbakade kanelbullar och 2 sorters kakor (när kassan är tom har man inget att välja på)! Jag säger som min norrländske vän:

- He bara å gilla läget!

Ja, det är väl det......... tår i ögonvrån.


Så här känner jag mig nu!

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< Juni 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards