Alla inlägg den 29 juni 2009

Av Yvonne Söder - 29 juni 2009 17:44

I går kväll flyttades Jon till hjärtintensiven, ja, vad säger man? Tack vare Malins drivkraft och en sköterska fick de till en flytt till RÄTT avdelning. Han hjärta går ju i full fart när han har infektionen och det är väl inte så bra? Det är märkligt hur det är i sjukvården, att har man inte anhöriga som sätter tummen i ögat på dem så blir det lite si och så.

Han kan i alla fall vara uppe och gå och tar sig lite för varje dag. DET är positivt för det är snart "bara" tre veckor sedan han opererades! Så jag MÅSTE tänka positivt annars går jag under....

Ja, vi tangerar +30 sträcket VARJE dag! Sitter under korkeken och lyssnar på bok eller stickar lite.


Tack Roine för att Du tar hand om gräsmattan och tack Helena för att du ser till att blommorna överlever. När det här är över ska vi ha en sjuj-a grillfest! Nu ska jag titta på foton från USA-resan och sedan ska vi käka räkor.....det är tur att soptunnan står låååååångt bort! Ska nog klämma lite rötjut till. Ja, jag bryr mig inte om vad jag äter jag dricker rötjut till ALLT!

Kramar på Er alla! Vi hörs snart igen.

Jon! Vi längtar efter Dig! Puss puss!

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< Juni 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards