Alla inlägg under januari 2010

Av Yvonne Söder - 14 januari 2010 19:32

Jag måste ju testa så jag hänger med i snacket. Men det var definitivt inte som jag trodde det skulle vara. En sida för att ventilera: livet/vardagen/jobb/händelser i sverige-världen/glädje/sorg/ mm mm.

Det visade sig, och nu sticker jag ut hakan men det står jag för, att det var mer en sida för trivialiteter och inbördes beundran. De få gånger jag försökt att få igång en diskussion om något utöver: matlagning, fika, vemsomkännervem, vemsomskagöravad, bilder och så vidare har jag inte fått någon respons över huvud taget. Besviken? Absolut inte! Ytterligare en erfarenhet. Jag har bara insett att FB inte är ett forum för mig. Ska fortsätta kolla runt lite men lägger inte ner något jobb.


  

Ursäkta mig men jag älskar den här bilden, var jag hittat den vet jag inte.

Ha det gott alla där ute i "sajberspejs"

Av Yvonne Söder - 8 januari 2010 21:14

Shit shit när jag precis hade skrivit och redigerat inlägget klart, trycker jag på "fel" knapp och ALLT försvinner..... Så jag säger bara:

- Byt INTE jacka precis innan du ska åka någonstans.....

Fortsättning följer....senare.

Jag blev i alla fall snygg i håret....

  

Salong J´s Jane 018-10 00 20

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards