Alla inlägg den 24 juni 2009

Av Yvonne Söder - 24 juni 2009 15:52

Är det en uteliggare eller en spelberoende?  OBS Bilden är inte arrangerad!


Så här skönt hade vi andra i vår nystädade hall efter morgonruset!

OBS det är renovering på gång inte hundarnas verk!

I natt jobbade bonden med att göra maschmallows ute på åkern, döm om hundarnas förvåning i morse!

-VAD är det där? Det måste vi skälla ut så det kanske försvinner!

Särskilt de små som inte varit med om en sommar tidigare, ja, jag ska väl erkänna att både Pia och Elsa var gladeligen med och gapade på de stora vita sakerna som inte stod där igår.

******************************

Jag har inte fått nån rapport från Malin än, ska man tolka det som när ungarna gick i skolan? Hörde man inget var allt bra?  *ler*

Jag hoppas det, i alla fall för Malins skull. Jag har bett henne ta "ledigt" någon dag för att bara vara. Jon är ju i de bästa händer. I morgon ville hennes bror bjuda på lunch och det hoppas jag hon går med på bara för att få andas lite annan luft. Man måste tanka på "vanliga" saker i en sån här situation tror jag. Att gå på stan med brorsan lite och luncha och bara få vara som vanligt en stund. Se vanliga människor istället för sjukhuspersonalen. Snart är hon ju tillbaka i allvaret ändå.....

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< Juni 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards