Alla inlägg den 28 juni 2009

Av Yvonne Söder - 28 juni 2009 09:09

Skriver några rader så här på morgonkvisten. Blev väckt 06.45 av att en av flickorna gick upp!!!!! Alla hundar (läs Pia) börjar skälla som galningar. Det var bara att kasta benen över sängkanten och gilla läget.

I dag är ännu en dag av strålande sol! Fantastiskt, +23 var det ute när jag gick upp. Nere i köket har 6 valpar gjort det de brukar göra över natten, läst tidningarna och skitit....Efter en timme kommer den äldre tösen hem!!!!!! Hon var på fest igår, jag anar att hon kom direkt....*suck* att de orkar tänker jag? men nu sover båda sött....och jag är vaken och sitter och bloggar och dricker starkt kaffe.


Ville bara reprisera en bild från november i fjol så kanske ni förstår att jag längtar efter mina grannar! Jag hade nyligen opererat handen och det kom typ två meter snö, då sätter de igång och skottar åt mig. Utan att säga något, det var bara självklart. Har Du sådana grannar? Eller är det hos mig de är? *ler*

Ser Du plogbilen i bakgrunden? så fort den åkte ett varv hade de ytterligare 1 meter snö att skotta...


Jag har fått rapport om Jon, han har fått en infektion med feber som följd. Malin ska in i dag och se hur han mår. Det är ju inte livshotande men jag undrar hur mycket han ska behöva gå igenom?

Ha en skön dag och lyd rådet:


Söndagen äro en vilodag och skola helgas....

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< Juni 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards