Alla inlägg den 2 juni 2009

Av Yvonne Söder - 2 juni 2009 20:59

Jag har fått fler och fler gråa hår!

- Håret blir grått för att hjärncellerna skrumpnar ihop!

Säger Erland 6 år. Det låter inte så hoppfullt. *skrattar*


Idag har vi gjort i ordning Nathalies "nya" säng, alltså bara flyttat in den i mitt sovrum och bäddat. Ja, den ska målas men det lär jag inte hinna/orka innan jag åker till Värmland den 11/6. Hon ville genast sova över. Nu ligger hon och snusar bland mjukisdjuren.


När jag är i Värmland ska min väninna från stora staden bo här igen, hon älskar att njuta "landet" och tystnaden säger hon och sitta på min altan med ett glas vin efter jobbet, hahaha, hon har ingen aning om studsmattan. Jag tänker inte säga något för det är toppen att ha någon som bor här medan man är borta. Om hon läser min blogg? Då säger jag att jag har lovat en annan väninna från stora staden.... ehhh, tror ni det fungerar?


Två kusiner på väg till en annan liten kusin på 1-års kalas!


Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< Juni 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards