Alla inlägg den 30 juni 2009

Av Yvonne Söder - 30 juni 2009 19:17

till ICA i Gullspång idag! Det ni! Jag var där för att tanka, gå på apoteket, handla på ICA och så en liten sväng in på bolaget. När jag svängde av fanns Statoil direkt så det var lätt, Apoteket låg vid vårdcentralen och dit är det ju alltid väl skyltat, när jag kom ut därifrån tänkte jag: såg jag nån ICA-affär? Nej, men då kom det en kille och hoppade in i en lastbil vid vårdcentralen så jag frågade:

- Vet du vart ICA ligger här i Gullspång?

- Jajamensan, det vet jag! Åk efter mig bara!

Sagt och gjort, men typiskt såna killar, vid en lång 30-sträcka genom ett villaområde körde han 50 och räknade med att jag skulle haka på, ja, vad hade jag att välja på? När han kommer till ICA-parkeringen saktar han in och blinkar med varningsbliken! och kör åt ett annat håll! Han visade mig bara han skulle inte dit! Vilken riddare! Tack för hjälpen.

Till bolaget behöver man ju inte eskort för det hittar man alltid! *skrattar* Jag tycker en kall Cider har smakat gott i kvällssolen.

Väntar rapport från Malin men vill inte stressa henne med att ringa.

*****************************

Tack Märta och Madickens matte Malin för det trevliga samtalet idag! Och lycka till med den lilla.

Hittade ytterligare en bild på Pia som lektant. Kanske det är Madicken hon leker med *smile*

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< Juni 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards