Direktlänk till inlägg 22 december 2010

En sista önskan till Tomten.....

Av Yvonne Söder - 22 december 2010 21:14

Jag skulle gärna vilja ha en livskamrat! Men jag har några kriterier han ska/bör uppfylla, bara några få saker.....


1. Han ska älska mig och hundarna dyrt, heligt och högt!

2. Han ska tolerera att trampa i kiss & bajs

3. Han ska åka med på alla utställningar och serva mig och hundarna

4. Han ska ha överseende med att om det inte finns mat i kylen är det pga tidsbrist för att hundarna har tagit den tiden

5. Han ska kunna sova med flera hundar mellan oss

6. Han ska inte gnälla när han måste sova på lakan som är nerblodade av löptikar

7. Han ska bidra ekonomiskt när hundarna kostat över min budget

8. Han ska älska mig trots att jag sitter i telefonen i timmar och pratar hund

9. Han ska älska mig när det finns valpar hemma och jag bara pratar med valpspekulanter

10. Han ska tolerera att det ligger hundlektyr, stickningar och korsord ÖVERALLT


Och till sist: Han ska våga/orka stanna hos mig trots att jag ligger i valplådan de första veckorna efter en valpfödsel och allt annat med hundarna som tar min tid. Han ska stå vid min sida när skitpratarna kör sitt race och han ska bara älska mig..... och mina hundar.....


Det är väl inte för mycket begärt kära Tomten? Jag vill inte ha något mer eller något annat! Och jag looooooovar att vara snäll i flera år...

Snäääääääälla.......


  

Jag har varit SÅÅÅ snäll ända sedan Du var här 2009.... Jag loooovar.....

 
 
Dottern

Dottern

24 december 2010 16:31

Sök till bonde söker fru vettja ;) Endast en skitig ICKE bortskämd bonde står väl ut med det där?
GOD JUL älskade lilla mamma

http://www.malingolve.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Yvonne Söder - 12 april 2011 20:53

Är en supersöt lite Dp.valp! Hon är så duktig, går ut och kissar och bajsar.... Så är det snöfritt och inte 25 minusgrader ute.... lättare då! Men...... jag skulle mer än gärna se att hon fick en ny familj att flytta till.... Snart! Som tur är ha...

Av Yvonne Söder - 8 april 2011 22:19


Ja, mina kära vänner...... vad ska jag säga..... Ni som känner mig vet att jag inte alltid är rumsren, precis som mina hundar, men jag bara måste!   Inte var dejtingsidorna som jag trodde i alla fall. Vet egentligen inte vad jag förväntade mig me...

Av Yvonne Söder - 7 april 2011 11:45


Inget jag strävar efter att erfara men nu sitter jag här..... Men en osåld valp! Lite is i magen är bra att ha... jag har laddat med ett helt isberg kan jag säga. Jag VET att man ska räkna med detta men när jag väl sitter här ser jag sommaren med...

Av Yvonne Söder - 21 mars 2011 22:24


Det sköter de själva om de är Dv.pinscher.....   Jag har suttit här på kontoret (valprummet) och ska gå ut i köket och sätta på lite kaffe.... DÄR är ALLA hundarna! Pia, Bodil, Sigge (dv.schnauzer på besök) och valparna!!! Spånskivan som är för d...

Av Yvonne Söder - 10 mars 2011 21:54


och jag tror jag har fått till det? Idag flyttade Prinsessan av Norge "Mimmi" till Sala på prov. Jens har skickat bild och mail där de ligger alla i hans soffa och myser. Han har en Schäfer också. Inte var det nåt problem för Mimmi som är van vid s...

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards