Alla inlägg under mars 2011

Av Yvonne Söder - 21 mars 2011 22:24

Det sköter de själva om de är Dv.pinscher


Jag har suttit här på kontoret (valprummet) och ska gå ut i köket och sätta på lite kaffe.... DÄR är ALLA hundarna! Pia, Bodil, Sigge (dv.schnauzer på besök) och valparna!!! Spånskivan som är för dörren har en glipa... jaha, då knallar man i väg ut i köket... det är väl en sisådär kilometerlång promenad för en 6 veckors valp! Ska bli kul att stänga in dem sen.... *ler lite snett*


Åhh va har du käkat idag frågar Bodil?

Hyllan i köket på förmiddagen med sol.... pinnar! *ler*

 



Av Yvonne Söder - 10 mars 2011 21:54

och jag tror jag har fått till det?

Idag flyttade Prinsessan av Norge "Mimmi" till Sala på prov. Jens har skickat bild och mail där de ligger alla i hans soffa och myser. Han har en Schäfer också. Inte var det nåt problem för Mimmi som är van vid stora hundar.....

Känns huuuuur bra som helst.

Nu är det bara Pia och Bodil hemma.... och vad det är lugnt....

Dessutom när jag åker på "Dejtlunch" mooooaaaahhhh i morgon ska jag kika in till Gunnars och köpa ett antiskällhalsband. Jag fick prova ett som min väninna hade köpt där i veckan.... SUVERÄNT! Litet och smidigt på en pinne!

Det känns lugnt och skönt här hemma och ingen gör inne!

The leader of the pack is back.....

Dags för kudden, och jag fortsätter att skriva av mig här och sänder ett tack till Er som verkligen är ett stöd och bollplank utan fördömande och förmanande!

  

Av Yvonne Söder - 5 mars 2011 22:24

näe inte vet jag om jag vill leva i hundrade år men.... lite till i alla fall.

Jag fyller 49 i morgon.... hahaha gick ni inte på det? Det är 59 så klart.

Med tanke på vilken uppvaktning jag får på dejtingsidorna är detta inget att skämmas för....

Jag har haft besök idag och får mer besök i morgon och jag tänker bara njuta! Av goda vänners uppvaktning (jag har sagt ifrån presenter) kramar och pussar!


Valparna växer och frodas.... de är uppe på benen och går och är bara så ljuvliga. Foton kommer.... jag lovar....


Hej hopp nu ropar sängen.....

På tal om dejting......

  

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards