Alla inlägg under juni 2010

Av Yvonne Söder - 20 juni 2010 14:53

Åhhh vad jag saknar min dator, den är tyvärr kvar på "sjukhuset". Operativsystemet hade "ballat" ur och alla program och filer var borta.... Nu har jag ju proffshjälp så jag är inte så orolig som jag kanske borde vara?


Mina bilder och bokföringen har jag alltid aktuell backup på. Tänk Er att 3 år av fotografering av barnbarnen, dop, födelsedagar och annat skulle vara borta.....ve och fasa. *ryser*

Snart är det dags för den årliga Kennelträffen på OTBK, Alunda Brukshundklubb. Det spelar ingen roll när jag lägger den i tiden det blir alltid någon/några som inte kan komma.... men så är det ju.

Första kullträffen för G-kullen är avklarad och alla förvånades återigen trots uppfödarens "tjat" hur viktigt det är att skrapa underull och hålla efter pälsen. Som tur var hade jag en fantastisk hjälp av min vän/valpköparen i C-kullen, Berit som är superduktig på att trimma och sade nog ett och annat klokt till ägarna.

Men till sist är det viktigaste att de har ett kärleksfullt hem.

Kram till Er alla och välkomna på träffen.

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards