Alla inlägg den 30 januari 2009

Av Yvonne Söder - 30 januari 2009 21:32

Det här blir nog sista inlägget för januari!

Veckan har varit turbulent minst sagt, vi fick reda på att min dotters man har ett hjärtfel. Ung, tränar, äter nyttigt, varken dricker eller röker.....Man blir: Arg! Ledsen! Förtvivlad! Chockad! och helt plötsligt undrar jag hur jag kan lägga kraft på grannens katter som skiter i rabatten och blandrasuppfödare.....Men så är ju livet! Nu ska det här självklart gå bra! nåt annat finns inte på kartan.


Fredag är det igen, och Let´s Dance och som vanligt måste jag kommentera:

- Nilklas! de andra ska se upp!

- Elisabet! Du är för skön!!

- George, snälla Du upp i boxningsringen! Du kan inte dansa men du är otroligt sexig idag.

- Laila! Wow, men kan du utveckla dig?

- Carl-Jan ja, vad säger man? CHARM!

- Hasse, du har fortfarande mikrofonstativet i byxorna!

- Kitty, NU har du förstått att du ska dansa här

- MAGNUS, MAGNUS Vilken man! Snygg, sexig och med glimten i ögat, det gillar jag.

- Morgan! vilken femetta! VAD SNYGGT!

 Vilket par ligger sämst till i dagens program? Jag väntar med gissning tills de har dansat nästa fredag. Men jag tror att Carl-Jan inte kan vara kvar enbart på sin charm.

Ha det gott kära vänner och ett litet ord på vägen:

TA HAND OM VARANDRA IDAG, NU!

Magdalena, vad mer kan drabba dig?


Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18
19
20
21
22 23
24
25
26 27
28
29
30 31
<<< Januari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards