Alla inlägg den 16 januari 2009

Av Yvonne Söder - 16 januari 2009 20:52

Så var det dags för Let´s Dance igen!

Laddad med en baguette med salami/brieost ska det bli kul att se hur dansparen har förbättrat sig på en vecka. Förra veckan tog jag ett glas vin ur baginboxen, det var vinäger! då kunde jag konstatera att jag druckit väldigt lite när bibvinet blir dåligt!! *smile* så jag fick ta kaffe idag!


Låt mig säga så här om några:

- Magdalena, du är så vacker, men tro mer på dig själv, du kan!

- George, nja, faktiskt lite bättre idag.

- Magnus, Magnus, Magnus, men lite mer mjukhet tack!

- Linda rör sig som om hon sover, fortsätt med löpning!

- Hasse, knän har man fått för att böja!

- Laila, vilken brud! Duktig och otroligt vacker!

- Förlåt Elisabeth men "fulare" chokladpralin har jag inte sett! En vacker sådan är Dobermannen EllaBellaBrunNäsa!  Men DU ÄR tuff som vågar! Absolut!

- Kitty, fortsätt prata radio!

- Carl-Jan, du är bara för charmig! och tuff som vågar!

- Blondinbella, var snäll och gå tillbaka till bloggandet!

- Niklas, du är verkligen ett hot! lycka till!


Och idag var värdinnans klänning supersnygg!


Jag gissar att Kitty eller Linda åker ut! Godnatt hälsar tröttmössan som sällan orkar vara vaken efter kl 22....och som har 16,9 minusgrader ute! Stackars Pia!


Tidigare bajspåsfynd!


Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18
19
20
21
22 23
24
25
26 27
28
29
30 31
<<< Januari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards