Alla inlägg den 23 januari 2009

Av Yvonne Söder - 23 januari 2009 19:56

Ojojoj, har det redan gått en vecka? Tiden går fort när man är lycklig sägs det. Då måste jag vara jättelycklig! *ler* Idag står jag också över vinet, ska trimma imorgon. Men nåt gott att äta kan jag inte missa, rosta bröd och bred på köttfärssåsen ni gjort tidigare, servera med inlagd gurka på. Mums!

Måste ge lite kommentarer till Let´s Danceparen:

- Kitty....samma som förra veckan, prata radio istället!

- Blondinbella, jag spände mig så när hon dansade att det gjorde ont i stjärten. Jag kämpade för att hon skulle lyfta på fötterna. Näe fortsätt blogga och klä dig vackert!

- Carl-Jan du bara ääääger! Du kan inte dansa men det gör inget....

- Laila, say no moore......wow!

- Magnus! jag tycker du är mer manlig och sexig i en Wienervals eller Slowfox.....du var lite töntig i Tango

- George George snälla! upp i boxningsringen DÄÄÄR är du rätt! hur kan du hoppa hopprep som du gör men inte ha takten i Jiven??????

- Elisabeth, vilken kvinna! bjuder på HELA sig!

- Morgan, vem fixar en sån bra Jive på fyra dagar? Äntligen fick man se lätta fötter!

- Magdalena du är bara för vacker! och du släppte lite på hängslena idag!

- Hasse, hade du lim under sulorna eller? *skrattar* jag är i alla fall avundsjuk på Charlottes mage....

Idag måste bara Kitty eller George åka!

Godnatt och dröm sköna drömmar!

Bilden från tv4.se

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18
19
20
21
22 23
24
25
26 27
28
29
30 31
<<< Januari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards