Alla inlägg den 14 januari 2009

Av Yvonne Söder - 14 januari 2009 20:09

Här händer det inte mycket. I princip går jag bara och väntar på att Frida ska börja löpa. Det suger i valptarmen när valpköpare börjar ringa *smile*

Vi har i alla fall varit ute mycket den senaste veckan för det är äntligen dräglig kyla för en liten pinne. I dag åkte jag till Malin (dottern) och vi var ute i trädgården länge. Låter kanske banalt men hon har väl en sisådär 5 tusen kvm. Ella (dobermann) var som galen! hon var så busig och sprang som en tok. Elsa är måttligt förtjust i stora hundar så hon höll sig undan. Pia fick jag ha på armen mellan varven för annars hade hon blivit mos *skrattar*. Jag förstår inte vad det är som gör att Pia och Ella är så "kära" i varandra, de nojsar och leker så man tycker det är synd att det är sådan storleksskillnad, för de kan ju inte leka fullt ut för då blir det inget kvar av Pia.....

När vi kom hem satte jag klippmaskinen i Elsa och sedan ner i badkaret! hon blev så fin.

Ni får nöja er med det här banala inlägget idag för jag har inte fantasi så det räcker till ett roligare. Rätt åt er! *ler* för ni är så bedrövligt dåliga på att kommentera! Ja, utom somliga förstås! Det är inne ca 40 och läser men 4 kommenterar? tråkmånsar!

 Elsa nyklippt! Mammas bästa!


 Va? Är du här nu igen?

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18
19
20
21
22 23
24
25
26 27
28
29
30 31
<<< Januari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards