Alla inlägg den 26 januari 2009

Av Yvonne Söder - 26 januari 2009 20:13

Idag har först Malin (min dotter) varit hos mig och badat och klippt sina hundar. Jim blir så himla fin när han blir klippt och det är sååååååå skönt för då fäller han ju inte. Ella höll på att frysa ihjäl efter badet så då fick hon låna en t-shirt av mig. *smile*


Så här såg han ut färdigklippt i somras!


Efter det var jag hos Malin och lagade Lasagne, eller "LarsAgne" som vi säger. *ler* Malin visade en spray som man ska använda på hundar för att de ska lukta gott och få en fin pälsglans....hon testade på båda mina hundar! jaha, tack så mycket jag med min känsliga näsa! Nu får jag bada hundarna innan vi går och lägger oss. De sover nämligen i min säng...Jag är otroligt känslig mot starka dofter och det här går inte så bra. *smile* det var nog inte hennes avsikt!

Men det luktar alldeles för starkt!

Jag har snott denna bild från Djakarta´s blogg jag tyckte bara den var såååå kul.

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18
19
20
21
22 23
24
25
26 27
28
29
30 31
<<< Januari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards