Alla inlägg den 1 juli 2008

Av Yvonne Söder - 1 juli 2008 21:38

Nej, skulle inte tro det! Idag stuvade jag in alla hundarna stora som små i bilen och åkte till dottern. Hon har stor inhägnad tomt och jag tänkte att valparna skulle få lite miljöträning, åka bil och ny miljö. De har tidigare endast åkt bil. Och Frida som jag hämtade idag skulle få springa av sig lite, innan hon hamnade i badkaret och på trimbordet. Frida ska ställas på Världsutställningen på Älvsjömässan på torsdag så även Ellen. Egentligen vet jag inte vad jag har givit mig in på för det är 177 svart/silver och 129 svarta dvärgar. *skrattar* snacka om konkurrens! Men under min livstid kommer inte Världsuts. tillbaka till Sverige så det är bara att prova.

Åter till valparna, jag ställde ut buren med dem alla på gräsmattan och öppnade luckan. Först kom Maximilian, sen Milou. Resten bara strömmade ur buren. Här e vi! tjoho! va kul! vad det luktade gott här!

Dottern hade besök av en hästkompis som skulle titta på hästen och kläderna hon ska ha på sig på lördag då hon ska visa den. Alltså, snacka om grejor! det ska var blingbling på högsta nivå! Vi som visar svart hund ska endast tänka på att inte ha svart på oss. Men att visa en Quarterhäst! ojojoj. Inte ens skorna fick se ut hur som helst. Läs mer under Lillskogen.just.nu. De två gick ner till hästarna i hagen och vilka sprang efter? jo, valparna. Vart ska ni???? Vi vill också vara med!!!!! Det är ju lite farligt så de fick ta två valpar var under armen och bära tillbaka dem.

Ja, det kan jag säga. Det här är ingen meskull!

3 valpar, Frida, Elsa och barnbarnet Nathalie.

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards