Alla inlägg under maj 2008

Av Yvonne Söder - 2 maj 2008 20:57

Ja, det kan man ju undra? Men jag har ju en liten valp som heter Ellen och är 9 månader. Hon är verksam som huligan i Black Army! Till min stora förtret eftersom jag är född Djurgårdare. Den enda som kan känna glädje över hennes tillhörighet är min svåger Anders som trots att hela släkten är Djurgårdare envist står fast vid sin tro! Tokstolle där!

Jag skulle tvätta, så var det, och sorterade upp i olika högar. Ni vet, vitt, kulört, svart osv. Ett efter ett hade plaggen förflyttats ut i trädgården medan jag pratat i telefonen. Nu undrar ni hur hon hann med? jo, om jag pratar i telefonen med min vän Sussie tar det låååång tid. Jag har som tur är härdade grannar som log lite överseende åt mig när jag gick och plockade trosor, strumpor, örngott och bh:ar.


Av Yvonne Söder - 2 maj 2008 19:42

Här går vi i väntans tider, Golda ska ha valpar om en vecka. Jag väntar verkligen! och med mig ett stort antal valpspekulanter! Om jag skulle glädja alla som hört av sig skulle vi kunna få en kull om sisådär 15 valpar *ler* nej, det går ju inte, men det vore kul. Tänk att se så många krypa i valplådan? Och när de är 6 veckor? jag tar tillbaka. Det räckte så bra med 6 valpar i förra kullen. Att de kan kissa och bajsa så mycket de små liven? Skämt åsido, är jag glad bara det går bra, och allt över antalet 2 blir jag nöjd över.

Är Du intresserad? hör av Dig vecka 20, eller håll koll på hemsidan! får jag 3 eller färre är de tyvärr tingade alla.


Av Yvonne Söder - 2 maj 2008 19:13

Ja, man får ju inte vara den motvallskärring man ibland blir kallad.  På ICA fick jag kommentaren av en av kassörskorna häromdagen: Ja, visst ja, det är du som inte har ICA-kort! nähe, och??? är det BARA jag i hela Alunda som inte har det? Jag skaffade internetuppkoppling i höstas, ÄNTLIGEN ropade inte bara Fylking utan även fler. Särskilt mina datanördar: dottern Malin och systern Ewa (it-konsult). Men, har man jobbat inom IT-världen i 12 år, med en massa fullfjädrade tekniker, blir man ganska mättad. Nu tycker jag det är jättekul! Och att kunna uppdatera min hemsida själv, nåja lite hjälp behöver jag nog ibland. *ler* Så på den här bloggen ska jag försöka hålla Er "up to date" med vad som händer och sker på Kennel Virvlans. Både stort och smått!

Hoppas att Ni kommer att tycka om att gå in här och läsa!


Av Yvonne Söder - 2 maj 2008 16:23

Välkommen till min nya dagbok!
Här kommer ni att kunna ta del av vad som händer på Kennel Virvlans. Ni kan även lämna kommentarer eller ställa frågor till mig direkt här i bloggen.
Mycket nöje!
Hälsningar/ Yvonne

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28 29 30
31
<<<
Maj 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards