Alla inlägg den 11 maj 2008

Av Yvonne Söder - 11 maj 2008 20:52

Sedan valparna föddes har jag pratat i telefonen!  många många timmar om dagen, valparna var sålda, alla sex, i går lördag. Jag gick ut med info i torsdagskväll. Fantastiskt, men det finns ju andra som kanske vill komma fram på telefonen, barnen, mamma och vänner. Så när jag fick ett SMS från sonen: Bor du i lurfan? fattade jag inte först utan tänkte: vaddå? var ligger det? trodde han jag varit borta? haft fel på telefonen? men det var ju en logisk fråga.

Det är perfekt timing att få valpar som är leveransklara första veckan i juli! snyggt jobbat tycker jag själv. Nackdelen med anstormningen på telefon, är att kosthållningen blir lidande. Jag måste ju vara trevlig mot alla då de kan vara framtida valpköpare även om de inte får köpa i den här kullen. Det blir lite si och så med matlagningen. Men nu kan jag börja veckan med att ha tid att laga riktig och sund mat. Till Er alla som blev utan valp i den här kullen vill jag säga: Tack för alla trevliga samtal och lycka till med Era valpplaner och hoppas Ni hittar en valp någon annanstans att glädjas över.

Valpspekulantkost!

Ser ni att det finns ett äpple med? :-))

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28 29 30
31
<<<
Maj 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards