Alla inlägg den 5 maj 2008

Av Yvonne Söder - 5 maj 2008 18:56

Nej verkligen inte! men jag brukar reta min bästis som bytt ras! hon har bytt till Tibetansk Spaniel och de är ännu mer skit på snöret än Dvärgschnauzer är kan jag tycka. *ler* Alltså de är mindre. I alla fall så har hon fått en kull valpar och de är bara så underbart söööööta. Jag kan bara säga att dessa små nystan bara är bedårande. Egentligen kan jag inget om rasen men min bästis säger att de passar till allt utom möjligtvis skydds?

Och med den fantasin jag är begåvad med ser jag genast bilden framför mig: Polisen rusar fram till busen med en liten tibbe i munkorg och stort läderkoppel och skriker:

STÅ STILL ANNARS SLÄPPER JAG HUNDEN!

hahaha! då skulle nog busen bli så paff att han verkligen stod still så man kunde slå fängsel på honom! Eller hur! Ser ni också bilden framför er?

Ja, vad vore livet utan lite skoj! gå nu in och titta på hennes valpar! det finns fortfarande någon till salu!

Tibbevalp 7 veckor

En liten tibbeflicka 7 veckor! http://www.kenneltwix.se


Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28 29 30
31
<<<
Maj 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards