Alla inlägg den 16 maj 2008

Av Yvonne Söder - 16 maj 2008 20:46

Jag skulle hämta ut min klippmaskin på "Posten", ja, ni vet ju att det är på ICA numera. Det är kö och jag står med pengar i handen för jag har bråttom hem till valparna. Rätt som det är glider en femtiolapp ur min hand och jag böjer mig ner och ska ta upp den. Då böjer sig kärringen bakom ner och tar upp den. Jag tittar leende på henne och sträcker fram handen för att ta sedeln. Men trot eller ej hon stoppar ner den i fickan och säger: Hittat e hittat!

Va f-n! det var ju min sedel säger jag! Hon tittar bort och ignorerar mig totalt. Eru inte riktig? frågar jag! Ge hit sedeln! jag har jämna pengar i handen. 470:- och nu har jag bara 420:- hon står kvar och struntar helt i mig. Jag är svettig och tokig. Ska jag slå ner na? Nej inte på ICA. Jag tar upp mitt kort när det är min tur och betalar. Sedan ställer jag mig i smatten vid utgången och väntar. Nån j-a ordning får det vara! När hon kommer med sitt lilla paket kör jag en armbåge i sidan på henne så hon tappar paketet. Jag tar upp paketet och går lugnt ut från ICA. Hon blir tokig och frågar va f-n jag gör? Ja, säger jag lugnt: Hittat är hittat och går till bilen. J-a kärring nu fick du allt tänker jag. När jag kom hem var jag alldeles skakis och upprörd.

Nu undrar ni så klart vad det var i paketet?

 Elsa i vårsolen

Hahahaha Lika mycket skit som jag skrivit här! 

Ha en skön helg alla vänner!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28 29 30
31
<<<
Maj 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards