Direktlänk till inlägg 27 april 2009

Fredrik Steen, jag älskar dig!

Av Yvonne Söder - 27 april 2009 21:31

Äntligen har det kommit ett program som tar upp vardags problem med hundar på svenska och på ett sätt som de flesta förstår. Cesar Millan i all ära men han är på en "högre" nivå. Fredrik pratar lättbegripligt och tar upp saker som vi alla någon gång haft problem med. HÄRLIGT!

*****************************

Idag har altandörren kunnat vara öppen hela dagen, vid ett tillfälle leker Pia med något inne på parketten som ser ut som en liten svart pinne..... ehhh näe, det var en larv. En jättestor. Jag kunde inte döda den för den var så stor så jag fick ta den på sopskyffeln och kasta ut den blähhh vad äcklig den var. Gulliga Pia!

***************************

Ser Ni på Robinsson? Det gör jag! Jag älskar att se hur människor kan fungera med varandra i pressade situationer. Pakter som bildas och sviks, ja men va f-n det är ju en tävling? en mille slantar! Vad väntar Du Dig som deltagare? Att Du ska älska och bli älskad av alla? Näe, jag gillar Jarmo skarpt och hoppas att de röstar ut den dryga Christian nästa gång!

puss och kram så länge

Flickorna "under cover"

 
 
Maria o Snoddas

Maria o Snoddas

28 april 2009 09:16

Yvonne, jag håller helt med dig angående Fredrik, jag tycker att han är jättebra med sina enkla tips. Jag tycker även om Barbro Börjesson, med enkla bra tips.

http://www.snoddashemsida.se

 
Sussie

Sussie

28 april 2009 17:38

Fredrik *love*!
Å så håller jag på Jarmo ja' me' :) Det var ju för väl att "Valpen" fick åka hem därifrån, kändes riktigt olustigt att se honom i lördags.
Kramis!!!

http://www.kenneltwix.se

 
Ingen bild

Yvonne S

28 april 2009 19:07

Sussie:
Valpen? i lördags? näe du har inte hängt med tror jag men du var ju så trött när du pratade med mig på telefonen så jag förstår. "Valpen" åkte hem i tidigare program och i lördags var det först Billing och sedan Rafael.....
puss på dig!

 
Mia

Mia

28 april 2009 22:37

Näää va äckligt, stackars dig!

Yes, håller med dig jag, gillar när pakter "sviks" vad tror det att det är semester eller, här ännu tydligare att hålla på rätt kort! Heja Jarmo (som jag tror blir för mycket för dem i alla fall sen, kan för mycket och blir farlig liksom)!

http://www.fredthevov.blogg.se

 
Jeanett Lemmeke

Jeanett Lemmeke

28 april 2009 22:55

Jag ÄLSKAR också Robinson:-))) Ser alla program, och tycker det är så intressant med det sociala spelet.

Kram Jeanett

Ps, jag ääälskar Richard Gere också *Skratt*

http://www.jeandark.com

 
Sussie

Sussie

28 april 2009 23:51

Ååååhhhh...Richard Gere *lovelovelove*
Har tittat på "Nätter vid havet" med honom idag, låg i soffan förkyld och eländig och drömde mig bort. Får se vad man drömmer i natt...man kan ju alltid hoppas ;))
Kramis!

http://www.kenneltwix.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Yvonne Söder - 12 april 2011 20:53

Är en supersöt lite Dp.valp! Hon är så duktig, går ut och kissar och bajsar.... Så är det snöfritt och inte 25 minusgrader ute.... lättare då! Men...... jag skulle mer än gärna se att hon fick en ny familj att flytta till.... Snart! Som tur är ha...

Av Yvonne Söder - 8 april 2011 22:19


Ja, mina kära vänner...... vad ska jag säga..... Ni som känner mig vet att jag inte alltid är rumsren, precis som mina hundar, men jag bara måste!   Inte var dejtingsidorna som jag trodde i alla fall. Vet egentligen inte vad jag förväntade mig me...

Av Yvonne Söder - 7 april 2011 11:45


Inget jag strävar efter att erfara men nu sitter jag här..... Men en osåld valp! Lite is i magen är bra att ha... jag har laddat med ett helt isberg kan jag säga. Jag VET att man ska räkna med detta men när jag väl sitter här ser jag sommaren med...

Av Yvonne Söder - 21 mars 2011 22:24


Det sköter de själva om de är Dv.pinscher.....   Jag har suttit här på kontoret (valprummet) och ska gå ut i köket och sätta på lite kaffe.... DÄR är ALLA hundarna! Pia, Bodil, Sigge (dv.schnauzer på besök) och valparna!!! Spånskivan som är för d...

Av Yvonne Söder - 10 mars 2011 21:54


och jag tror jag har fått till det? Idag flyttade Prinsessan av Norge "Mimmi" till Sala på prov. Jens har skickat bild och mail där de ligger alla i hans soffa och myser. Han har en Schäfer också. Inte var det nåt problem för Mimmi som är van vid s...

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4 5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards