Alla inlägg den 16 april 2009

Av Yvonne Söder - 16 april 2009 21:09

Ja, just det! Nu ska vinterpaltorna av! Vad kul, ehhh nej kanske inte? Var har den här bilringen kommit ifrån? Den här valken vem har satt dit den? suck samma visa varje år! Och så hänger man handdukar över speglarna.

Plötsligt skriker veckotidningsrubrikerna:

- Nya bikini/baddräktsmodet!

- Så går du ner 5 kg på en vecka!

- Banta enligt "xxxxx" metoden, gå ner 10 kg på två veckor!

- Nya bikinimodet!

- Så här blir du i trim till sommaren!

Ojojojoj, hur ska det gå? Jag är en alldeles för matglad person för att leva på brysselkål, vatten och tandpetare eller bananer i flera veckor. Jag önskar jag kunde gå och lägga mig i kväll säga godnatt åt flickorna och när jag vaknade i morgonbitti har jag gått ner 7 kg..... byxorna sitter ledigt och bh:n är lite mer tom.....

Tack så mycket! Det skulle sitta fint!

Men vart tog Yvonne vägen? Jag ser henne inte?

Hon som var min "ätagodischipskaffebrödskompis".....

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4 5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards