Alla inlägg den 23 april 2009

Av Yvonne Söder - 23 april 2009 21:52

Först vill jag säga att jag tycker det är SÅ roligt när mina valpar ringer och "rapporterar"! Idag var det Milou ur F-kullen som ringde och sa att han har det så bra så men inte tyckte om sin mat! Försök inte med mig sa jag, jag har varit med för länge att gå på sånt där! Ät det som serveras annars kan Du vara utan! Om Du bodde här skulle Du få se på andra bullar! ehhh näe inte kanelbullar.... *ler*

Sen vill jag kanske dementera föregående inlägg där jag fastslår att jag INTE är senil...men i går åkte jag ner till affären för att handla, utan lapp köpte jag tre saker som jag "behövde". Väl hemma igen upptäcker jag att inget av de tre sakerna stod på lappen. Efter en långis med dogsen åkte jag ner igen, med lapp den här gången. När varorna är upplockade på bandet upptäcker jag att jag inte har plånboken med mig. Den ligger kvar i bilen. Tur att man bor på landet!

-Vänta jag ska bara hämta plånboken....och så springer jag ut ur butiken och alla står snällt och väntar. Hade detta varit i Stockholm hade jag vid det här laget förmodligen haft HA efter mig....*skrattar*

I morgon ska jag till "stan" (Uppsala) och äta lunch med min son... mysigt!



åhhh tänk om det var här vi skulle luncha? Jeahh dream on baby! Ha en skön helg!

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4 5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards