Alla inlägg den 10 april 2009

Av Yvonne Söder - 10 april 2009 09:21

Först vill jag önska ALLA en Glad Påsk!


Hahaha nu undrar ni nog om rubriken men så här är det:


**Jag hade diskat järngrytan i går kväll och ställt den på sniskan på diskbänken. När jag ger Elsa sin mat, nedanför, stöter jag till grytan så den åker i golvet....alldeles bredvid henne. Tänk om den hamnat PÅ henne! den väger ju 7kg, nja.

**På morgonpromenaden är det så skönt för vi är oftast själva. De som ska till jobbet har redan rastat sina hundar och resten går lite senare. Då är det så skönt att få "släppa väder" och harkla upp hostan som samlats under natten. Men....jag ska i fortsättningen kolla bakom mig i alla fall innan jag släpper en brakare för det är LITE pinsamt när det kommer en ung kille alldeles bakom just när jag klämmer på.....äsch! det får jag bjuda på!

GODMORGON PÅ DEJ DU! NU ÄR DU VAKEN!

Huvudvärken är tillbaka så idag, trots det underbara vädret gör jag som Kronblom.....hare gött!

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4 5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards