Alla inlägg den 12 april 2009

Av Yvonne Söder - 12 april 2009 20:00

Med värmen har de kommit! Barnen, eller ska jag kalla dem ungjä-arna...och hoppar studsmatta från kl 08 på morgonen till sent på kvällen. I går var klockan 21,30 innan det blev tyst. De är MINST 5-8 stycken samtidigt på mattan och de skriker något så överjä-igt så jag blir GALEN! En dag räknade jag till 12 olika barn som var här och hoppade. Vad gör jag åt detta? någon som har ett förslag? Jag kan inte ha altandörren öppen och försöka se (höra) på tv eller än mindre radion, ja om jag har jättehög volym ja, men hur kul är det? Jag har verkligen inget emot barn som leker och stojar men att höra det här GAPANDET från morgon till kväll är inte kul. Altandörren till de som bor där mattan står är öppen! Ungarna slår sig och gråter och skriker om vartannat och INGEN!! JAG SÄGER INGEN!! VUXEN FINNS I NÄRHETEN. I dag satt jag i trädgården ca 2 timmar och det var ett j-a liv HELA tiden så till slut gick jag in. Ett par av ungarna bor inte ens på vår gata....En liten tjej på 3 var ute i morse i balettklänning och bara armar och fötter och hoppade... det var faktiskt bara +8 grader ute!

Vem bryr sig?? inte föräldrarna i alla fall.

Jag har valt att bo i radhus och då har man grannarna ganska nära, jag vet! men..... VAR ÄR DE VUXNA?????

Åhhh vad det är skönt att skriva av sig! Hoppas Ni haft en skön påsk! Kramar på ER ALLA!



Kan man bussa hunden på dem? *skrattar* önsketänkande!

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4 5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards