Direktlänk till inlägg 26 april 2009

Vilken helg!

Av Yvonne Söder - 26 april 2009 21:44

Fredag var jag till stan (Uppsala) och käkade lunch med sonen, hans lilla Milton och mamma Fia. Vi åt jättegott på East, sushi & thai! Sen gick vi ner på stan och kollade lite! Tänk om man ändå vore 20 och få sitta på en uteservering och gotta sig åt alla snygga killar! Lilla Milton 11 månader kom på den fantastiska akustiken på fiket vi hamnade på efter lunchen....DET var jättekul att skrika! Men så klart inte för alla.....Tack snälla Magnus och Fia för en underbart trevlig lunch & fikaeftermiddag.

Lördag hade jag trimkurs, jag öppnde garageporten så vi stod där för det var ju så varmt och skönt ute. Malin (dotter) Jon och lilla Nathalie och deras två hundar kom och fikade, vilken cirkus! 

1 Dobermann, 1 Border Collie, 1 Dvärgpinscher, 4 Dvärgschnauzer, 3,5 åring (Nathalie) och 5 vuxna!

Söndag vaknade jag med huvud och ryggvärk, så klart! stå på stengolv i 5 timmar! Men med lite piller orkade jag åka till dotter med familj där jag faktiskt tvättade bilen invändigt!

Jag älskar när värmen kommer! Jag vaknar liksom till!  

Här kommer en bild som jag tog för ganska exakt 1 år sedan, det är Golda som väntar valpar!

Den 7/5 2008 föddes 6 små svarta valpar!

Lilla gumman hon låg ofta på altanen och solade!

 
 
Susanne

Susanne

27 april 2009 18:26

Halloj snygging!
Vilken härlig dag du hade i Uppsala.

Men Yvonne... det finns snygga äldre män med, som man kan titta på;)

Kram Susanne

http://www.jatzers.se

 
Ingen bild

Maria o Snoddas

28 april 2009 09:18

Yvonne du är snygg som en 20 åring så du kan gott och väl sitta på uteserveringarna och spana. PRO danserna får vänta med aqua vera kammade herrar i breda hängslen. Kram

 
Ingen bild

Eva

28 april 2009 10:44

Hej Yvonne!
Tänk att dom små valparna snart är 1 år. Maximus är helt underbar, men kaxig, framförallt ihop med "storebrorsan" Akilles. Fast hos vetrinären fick han massor av beröm för han var så lugn o fin, hi hi...
så han vet ju var man ska sköta sig:)
Kram Eva o Maximus i Nynäshamn

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Yvonne Söder - 12 april 2011 20:53

Är en supersöt lite Dp.valp! Hon är så duktig, går ut och kissar och bajsar.... Så är det snöfritt och inte 25 minusgrader ute.... lättare då! Men...... jag skulle mer än gärna se att hon fick en ny familj att flytta till.... Snart! Som tur är ha...

Av Yvonne Söder - 8 april 2011 22:19


Ja, mina kära vänner...... vad ska jag säga..... Ni som känner mig vet att jag inte alltid är rumsren, precis som mina hundar, men jag bara måste!   Inte var dejtingsidorna som jag trodde i alla fall. Vet egentligen inte vad jag förväntade mig me...

Av Yvonne Söder - 7 april 2011 11:45


Inget jag strävar efter att erfara men nu sitter jag här..... Men en osåld valp! Lite is i magen är bra att ha... jag har laddat med ett helt isberg kan jag säga. Jag VET att man ska räkna med detta men när jag väl sitter här ser jag sommaren med...

Av Yvonne Söder - 21 mars 2011 22:24


Det sköter de själva om de är Dv.pinscher.....   Jag har suttit här på kontoret (valprummet) och ska gå ut i köket och sätta på lite kaffe.... DÄR är ALLA hundarna! Pia, Bodil, Sigge (dv.schnauzer på besök) och valparna!!! Spånskivan som är för d...

Av Yvonne Söder - 10 mars 2011 21:54


och jag tror jag har fått till det? Idag flyttade Prinsessan av Norge "Mimmi" till Sala på prov. Jens har skickat bild och mail där de ligger alla i hans soffa och myser. Han har en Schäfer också. Inte var det nåt problem för Mimmi som är van vid s...

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4 5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards