Alla inlägg den 2 juli 2009

Av Yvonne Söder - 2 juli 2009 16:43

Ja, så har tre veckor gått, och så fort sen! Men det är klart det har varit mycket att dona med. Har väl aldrig suttit så mycket vid datorn här nere?

Idag har jag tvättat och packat bilen, det är ju två stora hundar som ska med hem också. De får ligga i baksätet, tyvärr kan jag inte göra på nåt annat sätt. Det är krasst sett dem eller jag vid en eventuell olycka, Gud förbjude. Lägger jag dem längst bak har jag inte transportskydd för resväskor och annat. Det går säkert bra! Nu får det väl räcka med elände för er, som min kära vän/valpköpare Viveka sa på telefon idag. *kram*

Här åskar det som bara den och luften står helt stilla. +32 grader i skuggan. Jag är alldeles röd i fejan och svettig som aldrig förr. Efter utfordringen av hundarna 15 st! ska jag in i duschen och väntar sedan på att Lennart kommer hem. HAHAHA det lät väl bra, nu när Chottis är borta HAHAHA jag menar givetvis så jag kan åka hem.

Kram till er alla och åter till vardagen, nja inte riktigt men hem i alla fall. Jag längtar så otroligt efter Malin och givetvis lillan, som ska få Brobypannkakor i morgon efter dagis.

Hej då Klas! och tack för denna gång!

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4 5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards