Alla inlägg den 16 maj 2009

Av Yvonne Söder - 16 maj 2009 22:23

Idag hade jag som mål att åka till Bakluckan, det är en loppis där man kör in bilen och öppnar bakluckan och säljer vad man vill. Du kan hitta: möbler, cyklar, verktyg, grönsaker, strömming, sticklingar, hantverk, kläder och så klart massor av skräp. Det är så kul att vara där! Fullt med folk och många bekanta att "tjöta" med. Men eftersom jag vaknade av tandvärk kl 00.30 så kunde inte kroppen gå ur sängen 06.00....Ähh va f-n vi försöker nästa lördag!

***********************

Robinson! Då var det Lukas som åkte idag, personligen tycker jag att Erik är en skön kille men Jarmo....han är SÅÅÅ skön! En riktig karl! Nu såg jag att han blir skadad i nästa avsnitt jag hoppas inte det innebär att han åker för jag vill att han ska vinna. Ni har väl inte glömt att det var han som hittade maten till de andra "på stranden"! Just det han hade läst på innan han åkte ner. Smart kille!

 *************************

Idag var dottern Malin med sin familj på dubbeldop i Uppsala Domkyrka, jag skulle vara hundvakt så jag åkte hem till deras hus. Jag kokade kaffe och tog fram stickningen och satte mig på bron i eftermiddagssolen. Sköööönt! Fåglarna kvittrade och solen värmde. Då.....sätter grannen igång motorsågen. Ni som läser dotterns blogg: vet att grannen har sin syster i en glasburk på tv:n....*skrattar* och Ni som vet hur en motorsåg låter i tre timmar kan tänka er att det var stresshantering på högsta nivå för mig. Till slut bestämde jag att åka hem och njuta av de j-a ungarna på studsmattan......*ler* och hornen växer i pannan....

Den här bilden är väl söt?

I morgon kl 10 ska jag "gadda" mig! hahaha nu kan ni fundera på vad kärringen ska göra? Återkommer med bilder.

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12 13 14
15
16 17
18 19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Maj 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards