Alla inlägg den 3 maj 2009

Av Yvonne Söder - 3 maj 2009 18:42

Så var helgen överstökad, med grillning och barnbarn. Alltid lika roligt som tröttsamt att ha dem här *smile*. När de åkte hem fick jag halsfluss, hur kul va det? Som vanligt ska flickorna bada och Milton fick stå och titta på. Nathalie försökte ta bort honom från badkaret men då säger storasyster Tindra med hög röst:

-VAD HÅLLER DU PÅ MED? LÅT BLI MILTON!

hahaha beskyddande redan nu?

Vi lånade grannes trädgårdsbord och satt i eftermiddagssolen på framsidan och grillade. MUMS. Magnus (sonen) skulle "bara" flytta på grillen lite och välte ut allt på asfalten, han var barfota...och hoppade runt och ajajajaj. Fick ett antal brännblåsor på tårna. Vi skyfflade tillbaka kolen och fortsatte och hoppades att ingen av grannarna såg.

Första maj satt vi ute och fikade nästan hela dagen och såg givetvis ut som kräftor hela högen!

På lördagen var jag hundvakt åt Zaza och Greta och vi åkte alla (Jag, Elsa, Pia, Ella, Jim, Zaza, Greta, Malin, Jon) upp till skogen på långis. Ella hittade en jättefin bajskorv av något slag som Pia åt upp på hemvägen och Elsa hittade chips????? Jo, det är sant!

När vi kom hem låg jag i soffan resten av helgen. Hoppas ni haft det bra. Jag ska fortsätta kurera mig med Alvedon och glass, i princip det enda som går att få ner.

Jag vill vara med sa Milton!

Det här är väl härligt! Från vänster: svärdotter Sofia, Magnus och Malin som fotar Ella. Var flickorna är? INGEN ANING! *skrattar* kanske hos grannen? Skönt att bo så här!

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12 13 14
15
16 17
18 19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Maj 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards