Alla inlägg den 7 maj 2009

Av Yvonne Söder - 7 maj 2009 19:18

Oj, tänk vad tiden går! Är det verkligen ett helt år sedan jag satt här med en nyförlöst tik och sex svarta valpar? Helt otroligt! Jag hoppas de har det bra alla sex, det är ju sällan som man hör något när valparna flyttat och det får man ta. Det är som när ungarna gick i skolan, när fröken ringde var det oftast något problem för inte ringde fröken och sa att allt bara var bra? *skrattar* alltså så länge jag inte hör nåt antar jag att det är bra. Här kommer lite bilder.


Golda längtar hem efter parning i Värmland!





Av Yvonne Söder - 7 maj 2009 19:06

På begäran ska jag visa en kontaktannons som jag hittade i Land 2007 när jag var i Värmland. Den var så härlig så jag sparade den, varsågoda:


Här har ni tjejer mellan 35-50 år en kille på 52 år. Jag är 180cm lång, väger 55kg. Kort stubbat mellanblont hår på huvudet. I övrigt är jag mycket hårbevuxen på armar och ben och bröst. Som andra uppfattar mig är att jag är charmig och kan prata om precis allt. Sexuellt mycket erfaren. Mycket erfaren på livet. Jag bor i Tranås i en tvåa och pensionerad Kapten i elitstyrka som jag krigade i 3 år för och blev skadad 1976 och har den 26/10-06 opererat mitt knä. Ja, när du svarar kan vi ju talas vid. Om du har barn är inget hinder eller om du är invandrare har ingen betydelse alls. Bra om du bor nära eller i Tranås som ligger i Småland. Ca 8 mil från Jönköping. Ca 5 mil från Eksjö. Alla garanteras svar från mig. Svara gärna med tel så kan jag ringa er på Telia nätet eller via mitt comviq kompis om ni har ett abonnemang. Sv t"v.5,XXXXX, Varma kramar och pussar från kaptenen"

 

OBS OBS Bara ni med Telia/Comviq kan ringa... Det är inte han på bilden va? *skrattar gott* Bilden hör inte till annonsen och gick inte att göra större tyvärr.

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12 13 14
15
16 17
18 19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Maj 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards