Alla inlägg den 1 augusti 2008

Av Yvonne Söder - 1 augusti 2008 20:52

hahaha nu tänker ni snusk igen.....

Men det är bara jag som drömt igen. Att jag är på en husvisning, det är så tjusigt! huset är ett sånt där som man aldrig skulle ha råd med. Och som man ser på MTV där de där snuskigt rika visar upp sina hem. Eller om man inte vann så där en 30 millar. Köket är så modernt att allt är datastyrt. Typ att man kan sätta på ugnen från mobilen på väg hem från jobbet. Nåväl, jag är i alla fall VÄLDIGT kissnödig i drömmen (inte bara där) och hittar en toalett. När jag kommer in blir jag så faschinerad att jag bara tittar mig omkring. Oooops, jag skulle ju kissa! sätter mig på toan och känner hur skönt det är....... då vaknar jag! vid 56 års ålder har jag kissat i sängen! moooahhh! jag kan inte annat än skratta!

En av mina väninnor berättar att hon råkat ut för samma sak, men hon hade undrat om hon blivit sjuk *asg* nej då! du sov bara väldigt tungt! hahahaha ja, vad ska man säga?

Och apropå ingenting har jag som vanligt en fundering: På WDS (Värlsdutställningen) så var samtliga färger som vann kuperade!?!? Jag har som ni vet vid det här laget dvärgschnauzer. De finns i färgerna: svart-vit-svart/silver och peppar/salt. ALLA de fyra färgerna var kuperade av de som vann. Sedan 1989 har vi kuperingsförbud i Sverige och samtliga hundar födda efter 1/1 2008 får inte visas kuppade i Sverige. Men...... det var ju Svenska domare som dömde! ska inte de förespråka okuppade?????

nåja, det blir väl snart ett slut, eftervart de blir för gamla de som är födda före 1/1 2008.

Ha det gott! dröm sött!

Virvlans Dearly Doris i husses MC-väska! Jag skänker husse Greger en tanke som inte finns hos oss längre. Han gick bort alldeles för tidigt!  

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards