Alla inlägg den 24 februari 2010

Av Yvonne Söder - 24 februari 2010 19:23

Jag vill påstå att jag lyckas riktigt bra med att "välja" ut mina valpköpare. Jag känner med mage och hjärta och därför har en del även fått ett nej av mig.

Som uppfödare, liten som stor är det en omöjlighet att ha kontakt med alla. Det accepterar jag, särskilt om de bor långt bort: Norge, Malmberget, Hudiksvall, Norrköping är en lång bit att åka när bensinen kostar som den gör.

En del har jag fått en fantastiskt fin kontakt med där vi hör av oss och jag får träffa mina "valpar" under åren.

Fridas matte och husse är en av dem som jag fortsätter att träffa nästan regelbundet. Matte har alltid med sig en liten "present" som vin, blomma eller annat. Pappan till valparna i G-kullen har likaså jättetrevliga "föräldrar" som jag lärt känna av en slump......

Alla förblir "mina" valpköpare oavsett om de förlorar sin hund och köper ny någon annan stans, alla är välkomna på VALPTRÄFFEN som går av stapeln 1 ggr/år.

Jag hoppas verkligen att Frida får ett gäng goa valpar till de som hört av sig och att jag får skapa ny kontakt med fler "valpköpare".


  

Så här låg Frida hur länge om helst.....

  

Behöver ingen kommentar!

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24 25
26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards