Alla inlägg den 20 februari 2010

Av Yvonne Söder - 20 februari 2010 09:29

Nu är jag innerligt trött på kyla och snö. Idag (just nu) är det 17,6 minus! F-n jag kan inte gå ut i den här kylan, jag blir som en riktigt gammal bil med dålig olja. TRÖG! Det värker i lederna som tandvärk, så där inuti......Även om jag är inomhus, så idag blir det att ta det lugnt. Lyssna klart på Karin Fossums, Döden skall Du tåla! Läs/lyssna på den! Kanonbra!

Kom nu inte med snusförnuftiga kommentaren som:

-Det finns inget dåligt väder bara dåliga kläder!

Jag skulle kunna klä mig som Ola Skinnarmo det skulle i alla fall vara jobbigt.

Hundarna då? Pia fick kramp i tassarna av att gå ut och kissa på baksidan i morse! Den dräktiga tiken fryser om den stora magen...


Näe tänk Er att sätta Er mot en solvägg.....en kopp kaffe och en nybakad kanelbulle.... känna värmen från solens strålar.

-Dream om baby.......Men det kommer väl snart.


Här är solsidan! mmmmm kaffe mmmmm bulle.....  

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24 25
26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards