Direktlänk till inlägg 30 november 2008

Idag är det första advent...

Av Yvonne Söder - 30 november 2008 09:56

det första ljuset är tänt!

Njut av dagen, tänd fler ljus och ha det bara skönt!



 
 
Ingen bild

Sussie

1 december 2008 18:19

En liten hälsning från oss i Knivsta :)
Snart är det Stora Sthlm :))
Kraaam

 
Malin Hedén

Malin Hedén

2 december 2008 00:49

Ja, och jag blev jtteledsen när jag hörde att ni två märkvärdiga damer skulle åka för er själva? Jag hade ju tagit förgivet att ni skulle åka med i våran bil *ledsen min*. Vi kan visst åka tidigt. Mamma säger "Ja, men ni ska ju åka så sent" Jag kan säga att vi inte ens har pratat om tiden. Hon bara svamlar och jag kan minsann gå upp klockan sex om det nu förändrar saken för "pensionärerna" *skrattar*?

http://www.malinheden.se

 
Sussie

Sussie

2 december 2008 11:40

Men hallå Malin!
Såklart du ska med! Prata med mamsen om tid, så syns vi här i Knivsta för vidare färd mot alla hundfantasters julafton :)
Kram på dig vännen!!!

http://www.kenneltwix.se

 
Malin

Malin

2 december 2008 13:54

Att jag ska med är redan klart sedan länge, men det var meningen (trodde jag) att jag, mamma och Jon skulle åka tillsammans för att inte du skulle åka på lördagen? Sedan säger mamma "Men jag ska åka med Sussie etc". Men ÅHHHHH jag vill ju att vi åker ALLIHOP i samma färdmedel ju. Att vi hämtar upp dig bara? SÄG DET TILL MAMMA *morr* ;-)
För hon kommer ju inte se det här *asgarv*???

http://www.malinheden.se

 
Sussie

Sussie

2 december 2008 14:47

hahaha...vilken soppa...eller kanske såpa ;)
Får du med dig Jon? Hur lyckas du med det? Vill få tips om hur man gör ;)
Ok, jag ska prata med blogginnehavaren/mamma/Yvonne ;) Det löser sig ska du se :)
Kram igen kära du o förresten TACK för de gulliga raderna i min gästbok.

http://www.kenneltwix.se

 
Malin igen

Malin igen

2 december 2008 17:08

Det är enkelt att få med sin man. Säg bara "Älskling, jag vill ha en dobermann. Kan vi åka och titta lite på dem på någon utställning?" *asgarv*
Puss puss

http://www.malinheden.se

 
Sussie IGEN!!!

Sussie IGEN!!!

2 december 2008 18:21

hahaha...ska testa på Kenth ;) Återkommer om resultatet ;))
Kramis

http://www.kenneltwix.se

 
Ingen bild

Yvonne S

2 december 2008 21:21

Det var väl själva den! Jag är ingen pensionär! än.....*ler* tänk dig för!

 
Malin

Malin

2 december 2008 22:41

Va? Innebär det att jag INTE är 25 *smile*?
Även om du inte är pensionär, så beter du dig som en ibland ;-)
Jag kan ju vara "elak" nu, för jag har redan fått av de nybakta bullarna ju *hehe*.
Fast nu när jag tänker efter *hmmm*, så finns det ju fler. Dem vill jag ju så klart också ha av? Okej då! Mamma? Du är aaaaabsoluuuuut inte som en pensionär. Du är så ung i sinnet och så nytänkande och modern. Jag älskar ju min "Mojan", det vet du ju *smörarflirtarsmörarflirtar*
Puss puss till min UNGDOMLIGA mamma ;-)

http://www.malinheden.se

 
janina

janina

2 december 2008 23:34

hallå är det "färdtjänsten"? jag skulle också gärna bli upplockad på vägen, nej det är ingen omväg att ta sig förbi norrtälje....hihi. men jag behöver åka tidigt, vi pensionärer behöver ju vara ute i gooooooood tid då vi skall ngnstans.

färdtjänst samplaneras ofta särskilt riksfärdtjänsten brukar de vilja ha många till samma adress.

ojoj ni är bara för "knasiga" i denna blogg. jag har inte hunnit med att kommentera på ett tag, jag är en upptagen pensionär med dvärghundar som ni vet. och jag brukar ju inte orka vara uppe så här sent men ikväll förstår ni så drack jag koffein och se då är det svårt att somna...

godnatt på er från denna virriga tröttmössa och hennes galna minipitbullar theo och izac och monsterflatten elma

http://www.nogg.se/theotheoneandonly

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Yvonne Söder - 12 april 2011 20:53

Är en supersöt lite Dp.valp! Hon är så duktig, går ut och kissar och bajsar.... Så är det snöfritt och inte 25 minusgrader ute.... lättare då! Men...... jag skulle mer än gärna se att hon fick en ny familj att flytta till.... Snart! Som tur är ha...

Av Yvonne Söder - 8 april 2011 22:19


Ja, mina kära vänner...... vad ska jag säga..... Ni som känner mig vet att jag inte alltid är rumsren, precis som mina hundar, men jag bara måste!   Inte var dejtingsidorna som jag trodde i alla fall. Vet egentligen inte vad jag förväntade mig me...

Av Yvonne Söder - 7 april 2011 11:45


Inget jag strävar efter att erfara men nu sitter jag här..... Men en osåld valp! Lite is i magen är bra att ha... jag har laddat med ett helt isberg kan jag säga. Jag VET att man ska räkna med detta men när jag väl sitter här ser jag sommaren med...

Av Yvonne Söder - 21 mars 2011 22:24


Det sköter de själva om de är Dv.pinscher.....   Jag har suttit här på kontoret (valprummet) och ska gå ut i köket och sätta på lite kaffe.... DÄR är ALLA hundarna! Pia, Bodil, Sigge (dv.schnauzer på besök) och valparna!!! Spånskivan som är för d...

Av Yvonne Söder - 10 mars 2011 21:54


och jag tror jag har fått till det? Idag flyttade Prinsessan av Norge "Mimmi" till Sala på prov. Jens har skickat bild och mail där de ligger alla i hans soffa och myser. Han har en Schäfer också. Inte var det nåt problem för Mimmi som är van vid s...

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29 30
<<< November 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards