Alla inlägg den 3 november 2008

Av Yvonne Söder - 3 november 2008 12:04

Ja det var just vad som hände! Jag läste dottern Malins blogg och kom på en ganska dråplig händelse för många många år sedan. Vi bodde då i ett hus utanför Östervåla i Uppland. Maken och jag var osams och jag blev så arg att jag till slut gick ut! Ja, jag tänder också till ganska bra när jag blir arg *smile*. När jag hade gått och "surat" ett tag tittar jag upp på himlen och får för första gången i mitt liv se Norrsken! Ett OTROLIGT SKÅDESPEL! Kom ihåg att vi var två 08-or som följt gröna vågen till landet. Det var det vackraste jag någonsin sett på himlen! Jag glömde totalt bort att vi bråkat och sprang in och hämtade maken! Kom, kom och se! Det slutade med att vi låg på ett hundtäcke på gräsmattan och tittade på detta fantastiska fenomen. Vad vi bråkade om? ja, det visste vi inte ens själva!

Det här är Ellen & Egon!


Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29 30
<<< November 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards