Alla inlägg den 3 september 2009

Av Yvonne Söder - 3 september 2009 21:56

Vart har hon tagit vägen? Min lilla söta Piapluttfismaja? Hon är borta! Kvar är en störig, skällig, vaktig och olydig liten sak som jag snart sätter ut VÄLDIGT VÄLDIGT billigt på Blocket......hon fyller 1 år 13 september och fram tills nu har hon varit den lättaste valp jag någonsin haft......

Här hemma håller hantverkare på att lägger om taket och i morse kl 07 började de på baksidan med att sätta upp en byggställning på altanen. Vi somnade om en timme och så släppte jag ut mina 3 flickor (Frida är här några dagar) och Pia blev som GAAAAAAAAAAAALEN. Fyra stackars killar blev totalt utskällda! Hon hade raggen rest längst med HELA ryggen och när hon skällde lyfte hon från marken.....Jag hade fortfarande bara nattlinne så jag vägrade gå ut och hämta in monstret. Även om jag kan vara morsa till killarna så vill jag inte visa mig från min kanske sämsta sida? *smile*

När jag fått på mig paltorna och skulle gå ut och hämta min söta lilla hund *argh* följde hon efter en av killarna och nafsade honom i byxbenet.....

Tur att han inte märkte att hon gjorde det utan han sa bara:

- Vill hon följa med mig?

Näe skulle inte tro det, snarare slita dig i stycken och gräva ner dig i trädgården som gjort intrång på hennes revir......

Jag vill ha tillbaka Piapluttfismaja...*gråter*

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards