Direktlänk till inlägg 24 mars 2009

VEM har lånat mitt huvud?

Av Yvonne Söder - 24 mars 2009 18:54

För det är inte ok! Att låna mitt alltså och lämna ett j-a skithuvud till mig!

Ett huvud som i en veckas tid gjort ont, bankat och ställt till oreda i vardagen. Ja, jag vet att jag fått ny medicin som ger dessa biverkningar men jag vill ändå veta vem som nu har mitt glada, lugna och snälla huvud.

I går tänkte jag åka till "Hilmer" bror min och äta ärtsoppa, men fick ta till det tunga artilleriet ******* för att överhuvudtaget *haha* kunna gå på toan. Inte kul!

 

Får se om jag repat mig till slutet av veckan......kanske ärtsoppan finns kvar?

Ta hand om Er!

 
 
Sussie

Sussie

24 mars 2009 19:15

Men kära du!!! Varför ska det va på detta viset? Kan inte hjälpa dig med att hitta ditt gamla huvud o mitt är inte mycket att låna ut. Stackars, stackars dig!
Var på väg att ringa dig i eftermiddags men fick precis ett samtal när jag satt med telefonen i handen. Sen kom det annat emellan men du hade kanske inte orkat prata iaf?
Hoppas att du får tillbaks ditt gamla fina huvud fort som sjutton!
Stor bamsekram från mig!

http://bullmamman.bloggagratis.se

 
Cilla

Cilla

24 mars 2009 21:03

Låter inte så kul!!
Mitt huvud är inte så mycket att låna tyvärr!! Hoppas att du mår bättre snart!
Kram Cilla

http://cillalindblad.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Yvonne S

24 mars 2009 21:45

Nyss trodde jag att jag blivit tokig på riktigt! Jag VET att jag lade 2 syltkakor bredvid kaffekoppen på soffbordet....eller? Jag hämtar 2 nya och telefonen ringer....och sen är de också borta? Har jag tagit fram kakor eller inte? VEM skämtar med mig aprilo?
Eller kan det vara Ärtan? eller Pia?

 
Malin Hedén

Malin Hedén

24 mars 2009 22:19

*skrattar* Inte jag, för jag har också "ett jävla skithuvud" *hahaha* Det var en rolig mening!! Jävla ***huvud har jag ju hört,fast det får man inte säga. Det har min mamma sagt *asgarv*

http://www.malinheden.se

 
Malin Hedén

Malin Hedén

24 mars 2009 22:20

Schysst att skylla på hundarna, när det i själva verket är DU som ätit upp dem. Är det inte bättre att vara ärlig mot sig själv och säga "Yvonne, det är ok att du äter sex stycken kakor idag" *skrattar*.

http://www.malinheden.se

 
Katarina med flock

Katarina med flock

24 mars 2009 23:10

Jag lånar gärna ut mitt vackra och kloka huvud till dig:))) *ASG*

Hoppas du mår bättre snart!!!
Bättrings kramar till dig.

http://thallys.bloggagratis.se

 
Scrollan

Scrollan

26 mars 2009 08:23

Usch å fy för skallebank!! Hoppas det blir bättre snart! Här är det fullt upp med dagiset, har inte bloggat på ett tag nu, men nu va jag tvungen, får ju abstinens annars!!=))

Imorgon åker jag å Princess (min amstafftjej) till Sthlm på hunddagisutb träff! Vi ska åka X2000!=)

Vi ställde Mischa i Malmö i söndags, hon fick en etta å ett hp i juniorklassen!

Ha en finfin dag!

Kram Scrollan

http://scrollan.bloggagratis.se

 
Maria

Maria

26 mars 2009 20:13

Tjena!

Hoppas att du har hittat ditt snygg/bra/fungerande-huvud för det är inge vidare med ett skithuvud...

Kram Maria

http://kaspelix.bloggagratis.se

 
Katarina med flock

Katarina med flock

27 mars 2009 12:34

Nu har det varit lugnt här i flera dagar,.... börjar bli orolig... hur är det med huvudet????
Hoppas att du inte mår sämre iallafall utan att det går åt bättrings vägen.

Tänker på dig här i Kungshamn ska du veta!!

Kraamaar//

http://thallys.bloggagratis.se

 
Malin Hedén

Malin Hedén

27 mars 2009 21:14

TACK MOJAN!
För min sovmorgon som jag kommer att få i morgon *stort smile*. Jag ska knoppa in efter lets dance tänkte jag. Har varit i stallet ganska länge, plockat undan lite och bara njutit av tystnaden.
Godnatt och sov gott!
Pussa på min prinsessa som är det käraste jag har. Säg åt henne att det BARA är mormor som får svära när hon tappar saker ;-)

http://www.malinheden.se

 
Ingen bild

Yvonne S

27 mars 2009 22:26

Ja, även små grytor har öron....när hon tappade en karamell idag, för tredje gången säger hon JÄVLAR DÅ! VEM???? säger det? jo, tyvärr är det mormor för hon tappar ofta saker på golvet för hon är så "fipplig" i fingrarna....förlåt...

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Yvonne Söder - 12 april 2011 20:53

Är en supersöt lite Dp.valp! Hon är så duktig, går ut och kissar och bajsar.... Så är det snöfritt och inte 25 minusgrader ute.... lättare då! Men...... jag skulle mer än gärna se att hon fick en ny familj att flytta till.... Snart! Som tur är ha...

Av Yvonne Söder - 8 april 2011 22:19


Ja, mina kära vänner...... vad ska jag säga..... Ni som känner mig vet att jag inte alltid är rumsren, precis som mina hundar, men jag bara måste!   Inte var dejtingsidorna som jag trodde i alla fall. Vet egentligen inte vad jag förväntade mig me...

Av Yvonne Söder - 7 april 2011 11:45


Inget jag strävar efter att erfara men nu sitter jag här..... Men en osåld valp! Lite is i magen är bra att ha... jag har laddat med ett helt isberg kan jag säga. Jag VET att man ska räkna med detta men när jag väl sitter här ser jag sommaren med...

Av Yvonne Söder - 21 mars 2011 22:24


Det sköter de själva om de är Dv.pinscher.....   Jag har suttit här på kontoret (valprummet) och ska gå ut i köket och sätta på lite kaffe.... DÄR är ALLA hundarna! Pia, Bodil, Sigge (dv.schnauzer på besök) och valparna!!! Spånskivan som är för d...

Av Yvonne Söder - 10 mars 2011 21:54


och jag tror jag har fått till det? Idag flyttade Prinsessan av Norge "Mimmi" till Sala på prov. Jens har skickat bild och mail där de ligger alla i hans soffa och myser. Han har en Schäfer också. Inte var det nåt problem för Mimmi som är van vid s...

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6 7 8
9 10 11 12 13
14
15
16 17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards