Direktlänk till inlägg 4 mars 2009

Tyvärr, tyvärr.....

Av Yvonne Söder - 4 mars 2009 16:38

Så blir det inga valpar i vår!

Det är flera orsaker som spelar in när det inte blir något, jag tänker inte återge dem här utan det är bara att gilla läget för nu har jag verkligen gjort ALLT!

Allt har en mening säger man och det visar sig väl så småningom varför vi inte skulle ha några valpar på den här kenneln i vår. Vi gör ett försök i augusti så får vi se, då blir det leverans i december.

Till valpköparna: Ut och leta! Klart ni ska ha en dvärgschnauzer! Och Ett stort Lycka till önskar jag ER! 

Inte ens detta hjälpte! *smile*

 
 
Cilla

Cilla

4 mars 2009 21:21

Hejsan!
vad tråkigt för dig!! Vi får hålla tummarna till hösten istället då! Jag kan komma med gott fikabröd någon dag ändå!
Kram Cilla

http://cillalindblad.bloggagratis.se

 
Sussie

Sussie

4 mars 2009 21:32

Jo, det är ju det där med att det är någon mening med allt...får se vad det kan vara då? Nu får du ta det så lugnt du kan och viiila!
Puss o kram, hörs på 'fonen.

http://bullmamman.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Lotta

4 mars 2009 23:02

Det var nog någon mening med att de inte fick till det. Men lika tråkigt för det, jag vet...
Vi kanske har valpar samtidigt igen i höst istället.
Åk ut och ställ ut din fina Pia så länge...:-) Hoppas vi ses vid ringarna framöver.
Kram Lotta

 
Katarina med flock

Katarina med flock

4 mars 2009 23:15

Skepp ohoj!

Kom hit och åk båt istället....*ler*

Har utmanat dig på min blogg:))

Kram

http://thallys.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Lotta Granvik

5 mars 2009 00:14

Va tråkigt för dig att det inte blev några valpar! Sigge blev uppsprungen idag av en mellanschnauzertik som löpte(hon hade slitit sig från husse). Han var väldigt intresserad,men inte jag.Gick därifrån med Sigge släpandes efter i kopplet. Ha det så gott och hoppas det går bättre nästa gång.

 
Sophie

Sophie

5 mars 2009 08:25

Gud så tråkigt. Men de är nog som du säger de finns mening med allt, håller med Lotta, åk ut och visa upp söta pia i vår. Skickar äver många kramar!!!!! Kramiz

http://www.kennelhilfie.dinstudio.se

 
Maria o Snoddas

Maria o Snoddas

5 mars 2009 13:19

Vad tråkigt att det inte blir några puppisar, men som du säger allt har en mening. Det skulle vara roligt att träffas ändå, då slipper du ju räkna valparna innan vi åker. Ha de bra kramar

http://www.snoddashemsida.se

 
Bästisen

Bästisen

6 mars 2009 00:25

Ja må hon leva, ja må hon leva, ja må hon leva uti hundrade år!
Puss o kram på födelsedagen!!!!!!!!!!!!!

http://bullmamman.bloggagratis.se

 
Cilla

Cilla

6 mars 2009 00:40

Grattis på din stora dag! Tyvärr hinner jag inte över med något gott, men har du vägarna förbi så bjuder jag på fika på jobbet!
Kram Cilla

http://cillalindblad.bloggagratis.se

 
camilla

camilla

8 mars 2009 20:42

Åhh nej vad synd att det inte ville sig !
Tänk hur det kan bli...hade ni INTE velat ha valpar så hade ni nog fått famnen full ;)
Hoppas det går bättre i höst istället.
Kram!

http://www.bentley.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Yvonne Söder - 12 april 2011 20:53

Är en supersöt lite Dp.valp! Hon är så duktig, går ut och kissar och bajsar.... Så är det snöfritt och inte 25 minusgrader ute.... lättare då! Men...... jag skulle mer än gärna se att hon fick en ny familj att flytta till.... Snart! Som tur är ha...

Av Yvonne Söder - 8 april 2011 22:19


Ja, mina kära vänner...... vad ska jag säga..... Ni som känner mig vet att jag inte alltid är rumsren, precis som mina hundar, men jag bara måste!   Inte var dejtingsidorna som jag trodde i alla fall. Vet egentligen inte vad jag förväntade mig me...

Av Yvonne Söder - 7 april 2011 11:45


Inget jag strävar efter att erfara men nu sitter jag här..... Men en osåld valp! Lite is i magen är bra att ha... jag har laddat med ett helt isberg kan jag säga. Jag VET att man ska räkna med detta men när jag väl sitter här ser jag sommaren med...

Av Yvonne Söder - 21 mars 2011 22:24


Det sköter de själva om de är Dv.pinscher.....   Jag har suttit här på kontoret (valprummet) och ska gå ut i köket och sätta på lite kaffe.... DÄR är ALLA hundarna! Pia, Bodil, Sigge (dv.schnauzer på besök) och valparna!!! Spånskivan som är för d...

Av Yvonne Söder - 10 mars 2011 21:54


och jag tror jag har fått till det? Idag flyttade Prinsessan av Norge "Mimmi" till Sala på prov. Jens har skickat bild och mail där de ligger alla i hans soffa och myser. Han har en Schäfer också. Inte var det nåt problem för Mimmi som är van vid s...

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6 7 8
9 10 11 12 13
14
15
16 17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards