Direktlänk till inlägg 2 mars 2009

Otto, är han pålitlig?

Av Yvonne Söder - 2 mars 2009 14:57

Det får vi se imorgon! Men tidigare har han haft rätt!

I dag åkte jag och tiken dit igen, när jag backade in på uppfarten satte tiken igång och yla och skrika! När vi öppnar dörren kommer det en projektil! det var Otto!

Var är hon??? det luktar rajraj! Kom igen bara!

Han visade att det är dags imorgon....Jag litar både på Otto och hans matte och åker i morgon bitti. Håll nu alla tassar och tummar! Vi vill ha många valpar, minst 4 för det är redan  "bokat".


Ytterligare en valp ur F-kullen.

 
 
Cilla

Cilla

2 mars 2009 18:26

Hejsan!
Håller tummarna så hårt jag bara kan imorgon! Kul att det redan är 4 bokade, då blir det lättare för mig att se de små gulliga liven sen. Fast man vet aldrig vad jag har med mig hem innanför jackan ;-)
Kram Cilla

http://cillalindblad.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Yvonne S

2 mars 2009 18:37

Cilla! Du VET att jag alltid kollar dina fickor och väska när du varit och tittat på valpar....
Ja, nu ska det f-n i mig hända nåt! Jag blir så less.

 
Lena

Lena

2 mars 2009 21:19

Vilket jättegap!!!!

http://www.nogg.se/rallylydnad

 
Maria o Snoddas

Maria o Snoddas

3 mars 2009 07:18

Vi håller tummar o tassar, så vi kan komma och snusa på puppisarna. Men Yvonne du får nog räkna valparna innan vi åker hem och kontrollera fickor och kärringslungan. Kram

http://www.snoddashemsida.se

 
Ingen bild

Yvonne "Kronan"

3 mars 2009 08:08

Godmorgon,
Så mysigt det låter, ja, jag menar när valparna kommer alltså. Det kommer att gå bra, kommer ihåg en jättemysig morgon, eller räknades det som natt fortfarande, då ett gäng puppisar kom till världen hos dig.
Kramisar
från en som blev lite lätt vemodig & hjärtnupen

 
Sussie

Sussie

3 mars 2009 10:26

Åhhh...nu när "Kronan" har varit inne och skrivit så börjar jag också tänka tillbaka på den tiden...
Fika varje måndag och gos med valpisarna i Ängby *tår i ögat*. Längtar tillbaks!
Näe nu börjar jag nästan gråta...flytta hit Alunda! NU!!!

http://bullmamman.bloggagratis.se

 
Johanna

Johanna

4 mars 2009 12:46

*asg* ja du det kändes riktigt pinsamt att jag verkligen hade kört förbi infarten ett x-antal ggr :) Men skam den som ger sig, ska dit igen den 28 mars *asg*. Vi hade Lisa Druse som domare, men jag såg Pia´s uppfödare och även alla fina dp =) Synd att hon skulle dömma dp. Men åker du den 28 mars? Hoppas att det blev en parning igår =)

http://leia1313.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Yvonne Söder - 12 april 2011 20:53

Är en supersöt lite Dp.valp! Hon är så duktig, går ut och kissar och bajsar.... Så är det snöfritt och inte 25 minusgrader ute.... lättare då! Men...... jag skulle mer än gärna se att hon fick en ny familj att flytta till.... Snart! Som tur är ha...

Av Yvonne Söder - 8 april 2011 22:19


Ja, mina kära vänner...... vad ska jag säga..... Ni som känner mig vet att jag inte alltid är rumsren, precis som mina hundar, men jag bara måste!   Inte var dejtingsidorna som jag trodde i alla fall. Vet egentligen inte vad jag förväntade mig me...

Av Yvonne Söder - 7 april 2011 11:45


Inget jag strävar efter att erfara men nu sitter jag här..... Men en osåld valp! Lite is i magen är bra att ha... jag har laddat med ett helt isberg kan jag säga. Jag VET att man ska räkna med detta men när jag väl sitter här ser jag sommaren med...

Av Yvonne Söder - 21 mars 2011 22:24


Det sköter de själva om de är Dv.pinscher.....   Jag har suttit här på kontoret (valprummet) och ska gå ut i köket och sätta på lite kaffe.... DÄR är ALLA hundarna! Pia, Bodil, Sigge (dv.schnauzer på besök) och valparna!!! Spånskivan som är för d...

Av Yvonne Söder - 10 mars 2011 21:54


och jag tror jag har fått till det? Idag flyttade Prinsessan av Norge "Mimmi" till Sala på prov. Jens har skickat bild och mail där de ligger alla i hans soffa och myser. Han har en Schäfer också. Inte var det nåt problem för Mimmi som är van vid s...

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6 7 8
9 10 11 12 13
14
15
16 17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards