Alla inlägg under februari 2011

Av Yvonne Söder - 14 februari 2011 17:58

För ett år sedan bloggade jag på Alla hjärtans dag!

Och skrev att jag tycker det är viktigare att komma ihåg varandra under hela året istf att gynna handlarna just dessa dagar.

Mors- Fars- Kanelbullens- Tulpanensdag! You name it!


Men jag önskar alla mina vänner en skön Alla hjärtans dag!


  

Av Yvonne Söder - 5 februari 2011 18:35

har anlänt! Lagom till Let´s Dance igår kväll födde Pia en röd tik,

     

till Aktuellt kom det en sv/röd kille. Som den mattegris hon är skulle hon få dem i mitt knä tänkte hon... jag fick ta en liten tittutkorg och ställa bredvid mig i sängen, då började hon jobba...

Som tur är jag har en väninna som kunde ta Bodil, för hon var helt galen över att jag satt där inne och hon inte fick komma in.... men Mimmi? Hon bara smög omkring och undrade...

När Bodil åkt lade sig lugnet och vi kunde fokusera på att föda valpar!

Mimmi kom in i rummet och det var helt ok för Pia.

Välkomna ni två små,

Virvlans Prinsessbakelse & Virvlans Schwarzwaldtårta!'


        

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards