Alla inlägg den 8 november 2010

Av Yvonne Söder - 8 november 2010 20:18

vad jag vill göra så här en måndagkväll. För på TV kan jag ju inte hitta något intressant. Vad är det med oss som gör att vi måste se hur andra "grupper" lever och har det?

# Ung & bortskämd... ett gäng ungdomar ska bo och leva ihop.. jätteintressant

# Biggest Loser, Svensk... ???????????? VAD är intressant/kul/givande att se det?

# Sv. Hollywoodfruar...... inga kommentarer

# Dansbandsbrudar... VAD är kul med det?

# Böda Camping... Näe vet ni vad????


Men som den kloka kvinna (tycker jag själv) jag är så väljer jag att:

# skanna in gamla bilder på min nya skrivare

# lägga ut 2 annonser på Blocket

# dricka kaffe

# gå ut på Facebook och skriva om att min lilla flirt... INTE får komma i "firmabilen" hem till mig nåt mer.... Det blir för mycket spekulationer.

# sist men inte minst ett par penseldrag på oljemålningarna


Vad som helst är bättre än dessa TV- program och vips så är klockan "läggdags"

Natti natti (snart i alla fall)


Den här bilden måste jag bara lägga ut..... hahaha   

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards