Alla inlägg den 26 december 2009

Av Yvonne Söder - 26 december 2009 18:54

Ja DET var en upplevelse. Grannen gjorde en fantastisk uppvisning! Han övertygade Nathalie så till den milda grad att hon lämnade ifrån sig ALLA nappar! Det ni! Men mamma Malin, vis av erfarenhet *smile* sa till Tomten att hon lovat att Nathalie skulle få behålla 2 nappar för sin resa till stugan i Funäsdalen på söndag. Hon valde raskt ut en "luktnapp" och en "sugnapp". Det var så otroligt att se henne för hon var till 100 % övertygad om att det VAR DEN RIKTIGA TOMTEN, så hon frågar mycket ivrigt:

- Tomten, tomten hur visste du att jag ville ha ett stall?

- Ja du ho ho, skrockade tomten jag vet allt om vad barnen önskar sig!

- Vilken tur! svarar hon, för jag ville ha ett stall......

Hon var så bedårande och den kära grannen var så bra att jag har gåshud över armarna och en tår i ögonvrån när jag skriver detta inlägg. Jag har ALDRIG sett ett barn vara så övertygat att det verkligen var TOMTEN. När mina barn var små var det för det mesta farfar som klädde ut sig och han var typ 2 meter lång och kunde inte hålla "masken" så han blev oftast avslöjad..

  

Här förklarar han sitt ärende! Efter detta springer hon och hämtar nappar.

Undrar om han såg något för han har hustruns glasögon! *asg*


  

Kolla in napparna i hans hand. Nedanför står Nathalie och beundrar honom medan mormor får en julkram.

Tusen Tack Håkan & Helena för detta!

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards