Alla inlägg den 12 november 2009

Av Yvonne Söder - 12 november 2009 19:07

I dag var jag med sonen på det stora köpcentrat Gränby. Jag skulle kolla in lite toppar/tunikor och gick in i många butiker. Men i nästan varje butik hade de spotlights i taket som var riktade mot kläderna så jag såg förbanne mig inte ett dugg, totalt bländad. Antingen såg jag inte vilken färg det var lila eller plommon? Eller så blev jag så bländad att nästa plagg jag tittade på hade ingen färg alls......Dåligt, jag gick där och höll handen i ögonbrynshöjd för att försöka se....så jag ledsnade ganska snart.


När jag upplever sånt här så känner jag mig så himla gammal, men jag är ju inte det! Jag gav upp helt klart tills Magnus plockade fram några tunikor åt mig för att prova. Tyvärr så ligger jag mitt emellan M & L i storleken så det var inte så kul. Det roliga var i alla fall att L var för stort!

Bara att fortsätta med dieten!

  

Kämpa på, kämpa på jag har lången väg att gå! Sjunger jag glatt!


Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards