Alla inlägg den 8 april 2011

Av Yvonne Söder - 8 april 2011 22:19

Ja, mina kära vänner...... vad ska jag säga..... Ni som känner mig vet att jag inte alltid är rumsren, precis som mina hundar, men jag bara måste!


Inte var dejtingsidorna som jag trodde i alla fall. Vet egentligen inte vad jag förväntade mig men att det skulle finnas så många "runknissar" och de som var intresserade av mina underkläder och de som är 30-35? Det trodde jag inte!!WTF??? Vad är det för fel? Intresset för underkläderna visar sig när de undrar om jag har MSN, ska vi chatta? Ja, visst det är kul! Att få ett ansikte till den man chattar med....

När de vanliga artighetsfraserna är avklarade kommer det:

- va mycket kläder du har på dig

- ja, och?

- kan du inte visa dig?

- jag gör ju det

- meeeen jag menar behån, tuttarna?

- nej, det gör jag inte

- snääääääääääääääääääääälla

Jag stänger av cammen och så skriver jag:

Du kan chatta med nån annan, jag är inte intresserad!

En del har sagt förlåt och vi har fortsatt prata.... men så kommer det senare i stället. Fuck! Så nu raderar jag kontakten direkt!


Men det finns några få guldkorn.... och det är de som gör det värt att fortsätta. Jag har några som jag verkligen vill fortsätta träffa..... tiden får utvisa hur det går.....


En sak kan jag i alla fall konstatera: många många roliga, trevliga, galna och underbara både män och kvinnor har jag mött på nätet! Skrattat otroligt mycket över både tokigt och roligt! Några har jag idag som Facebook och mailkompisar. ALLTID lika roligt att träffa nya människor! 


 

Bilden tillägnar jag A... för att han är bäst!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards