Direktlänk till inlägg 23 juni 2009

Kastad mellan hopp och förtvivlan.....

Av Yvonne Söder - 23 juni 2009 20:19

Det är vad som händer när det blir så här, se föregående inlägg. Läget för Jon är återigen stabilt, so far so good.....


Jag tänker så otroligt mycket på Malin som lever i detta varje dag 7 dar i veckan. Precis när man tycker att det gått några dagar av stabilitet så slås benen undan för en. Jag är trots allt lite på "distans" här i Värmland men känner ju Malins förtvivlan och oro. Att uppleva den ena dagens små framsteg till den andra dagens rädsla och panik gör att man blir mentalt uttömd! minst sagt. Men det är bara att fortsätta att hoppas och tro att han kommer hem till oss.



 
 
Malin Hedén

Malin Hedén

23 juni 2009 20:55

Jag älskar dig!!!!

http://www.malinheden.se

 
Ingen bild

Lena Hugestam

23 juni 2009 21:27

Visst är du långt från din Malin just nu men det stöd hon har av dig är guld värt, tro mig jag har själv stått i samma situation så jag vet.
kram

 
janina

janina

23 juni 2009 22:01

malin och yvonne. även om avståndet är långt i mil så får jag intrycket av att ni ändå är mycket nära varandra. en super mamma-dotter relation som jag tror inte många har. ni är unika och det värmer att läsa det. sköt om er

http://www.nogg.se/theotheoneandonly

 
Scrollan

Scrollan

24 juni 2009 07:33

Sänder en tanke till er...hoppas allt ska sluta bra för Jon.

Många kramar Scrollan

http://scrollan.bloggagratis.se

 
Mia

Mia

24 juni 2009 10:22

Säger som Janina, så bra skrivet att det kan skrivas igen - ni verkar vara nära trots avstånd och så härlig relation, få förunnat att gå till mor/dotter/vän-relation, härligt att känna den ni har! Kramar till er båda!

http://www.fredthevov.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Yvonne Söder - 12 april 2011 20:53

Är en supersöt lite Dp.valp! Hon är så duktig, går ut och kissar och bajsar.... Så är det snöfritt och inte 25 minusgrader ute.... lättare då! Men...... jag skulle mer än gärna se att hon fick en ny familj att flytta till.... Snart! Som tur är ha...

Av Yvonne Söder - 8 april 2011 22:19


Ja, mina kära vänner...... vad ska jag säga..... Ni som känner mig vet att jag inte alltid är rumsren, precis som mina hundar, men jag bara måste!   Inte var dejtingsidorna som jag trodde i alla fall. Vet egentligen inte vad jag förväntade mig me...

Av Yvonne Söder - 7 april 2011 11:45


Inget jag strävar efter att erfara men nu sitter jag här..... Men en osåld valp! Lite is i magen är bra att ha... jag har laddat med ett helt isberg kan jag säga. Jag VET att man ska räkna med detta men när jag väl sitter här ser jag sommaren med...

Av Yvonne Söder - 21 mars 2011 22:24


Det sköter de själva om de är Dv.pinscher.....   Jag har suttit här på kontoret (valprummet) och ska gå ut i köket och sätta på lite kaffe.... DÄR är ALLA hundarna! Pia, Bodil, Sigge (dv.schnauzer på besök) och valparna!!! Spånskivan som är för d...

Av Yvonne Söder - 10 mars 2011 21:54


och jag tror jag har fått till det? Idag flyttade Prinsessan av Norge "Mimmi" till Sala på prov. Jens har skickat bild och mail där de ligger alla i hans soffa och myser. Han har en Schäfer också. Inte var det nåt problem för Mimmi som är van vid s...

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< Juni 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards